Stille før (jule)stormen?

Svar
Brukeravatar
mamoreb
Senior
Senior
Innlegg:742
Registrert:tor 02 sep 2010 20:49
Sted:Oslo
Stille før (jule)stormen?

Legg inn av mamoreb » fre 19 nov 2010 15:25

Nå er det stille på publiserings- og loggingsfronten... Merker at jeg ser fram til at vi kan begynne på julekalenderen! (Eller var det julekachlenderen?)

Hva slags strategi har dere lagt for å få tatt alle julelukene? Blir det full fart tidlig på morgenen før jobb og andre gjøremål? Er alle godsakene borte hvis man kommer luskende på kvelden? Og ... dette var fullstendig uaktuelt i barndommen, men hva med å samle opp de vanskeligste lukebesøkene til helga? Eller synes dere at lukene skal tas på riktig dag for å "telle"?

Jeg vet at alle cachebesøk teller på geocaching- og statistikksidene, uansett dato, men nå er jeg mer nysgjerrig på hvordan de lekne hjernene tenker om adventsmoroa. :mrgreen:
Bilde

pjacklam
Senior
Senior
Innlegg:810
Registrert:tir 13 mai 2008 09:39
Sted:Der bekken stilner av og blir til en svart kulp mellom granene

Re: Stille før (jule)stormen?

Legg inn av pjacklam » fre 19 nov 2010 15:56

Jeg tar dem når det passer best, når jeg har tid og lyst, og håper at det er en sjokoladebit igjen til meg. Noen tar jeg på kvelden etter jobb, andre på dagen i helgen, men nesten aldri samme dag som de blir publisert. Ikke noe stress, ikke noe FTF-jag, bare kos.
~/.signature: No such file or directory.

Brukeravatar
Lavurso
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:13
Registrert:fre 18 sep 2009 09:09
Kontakt:

Re: Stille før (jule)stormen?

Legg inn av Lavurso » fre 19 nov 2010 16:17

Jeg logger litt etterhvert, noe før jobb, noe etter, sjeldent sammen dag, men antagelig innen de nærmeste 6 mnd. Med minder det dukker opp en utenfor huset mitt, da blir det forsøk på FTF.
Bilde

avigerus
Senior
Senior
Innlegg:574
Registrert:ons 05 des 2007 23:08
Sted:Porsgrunn

Re: Stille før (jule)stormen?

Legg inn av avigerus » fre 19 nov 2010 17:06

8) Grenlandsmafiaens Adventskrans har publisering på søndagene i advent. Da er det tidlig opp, og etter en bedre frokost er det "ut og leit".... GPSer ligger klare for nedlasting allerede kvelden før, og selvsagt har vi fylt bensin så transportetappen kan foretas uten forsinkelser.
Eneste lille, uberegnelige faktor er denne forbaska værmeldinga! Blir det tung snø, må en selvsagt ta med spade og ikle seg "gammasjer", men ellers er alt klart til tidenes cache-eldorado. Noe FTF-jakt kan vi bli med på, men er ikke noe "must". 8)
Bilde

ingsve
Senior
Senior
Innlegg:999
Registrert:ons 05 mar 2008 18:07
Sted:Lillesand
Kontakt:

Re: Stille før (jule)stormen?

Legg inn av ingsve » fre 19 nov 2010 17:18

avigerus skrev:8) Grenlandsmafiaens Adventskrans har publisering på søndagene i advent. Da er det tidlig opp, og etter en bedre frokost er det "ut og leit".... GPSer ligger klare for nedlasting allerede kvelden før, og selvsagt har vi fylt bensin så transportetappen kan foretas uten forsinkelser.
Eneste lille, uberegnelige faktor er denne forbaska værmeldinga! Blir det tung snø, må en selvsagt ta med spade og ikle seg "gammasjer", men ellers er alt klart til tidenes cache-eldorado. Noe FTF-jakt kan vi bli med på, men er ikke noe "must". 8)

Gammasjer????? trodde det var småsko som gjaldt i Grenland 8)
I Sør blir det nok turer både austover og vestover. Håper jo å få besøkt alle julecachene på Sørlandet før nyttår. Men neppe den store FTFjakten

:gift:
Bilde

royho
Bruker
Bruker
Innlegg:161
Registrert:søn 30 aug 2009 13:00
Sted:Malvik

Re: Stille før (jule)stormen?

Legg inn av royho » fre 19 nov 2010 18:14

Skal nok til å gjøre forsøk på en FTF eller to i løpet av julekalenderen her i Trøndelag, men ellers kommer jeg nok til å samle opp noen av dem og ta et raid i ny og ne. Skal jo feire jula hjemme i Kr.Sand så jeg håper jeg får tatt noen av julecachene der også :D

oppned

Re: Stille før (jule)stormen?

Legg inn av oppned » lør 20 nov 2010 02:33

Får reklamere litt jeg også....
Her i området vest for hovedstaden kommer det i år også en oppned-kalender....
Så her skulle det også være klart for FTF race for de som ønsker det og slowcaching for de som liker sånnt...
Lykke til !!! med Jule :gift:

Brukeravatar
bjorges
Senior
Senior
Innlegg:1472
Registrert:ons 21 nov 2007 08:26
Sted:Molde
Kontakt:

Re: Stille før (jule)stormen?

Legg inn av bjorges » lør 20 nov 2010 08:14

royho skrev:Skal nok til å gjøre forsøk på en FTF eller to i løpet av julekalenderen her i Trøndelag, men ellers kommer jeg nok til å samle opp noen av dem og ta et raid i ny og ne. Skal jo feire jula hjemme i Kr.Sand så jeg håper jeg får tatt noen av julecachene der også :D
Hadde vært fint om noen la opp kalenderen for Trøndelag også her, så flere kunne bli oppmerksom på den.
Bilde

royho
Bruker
Bruker
Innlegg:161
Registrert:søn 30 aug 2009 13:00
Sted:Malvik

Re: Stille før (jule)stormen?

Legg inn av royho » lør 20 nov 2010 10:44

Det skal vi ordne :) Sender PM til urytrbyni jeg, det er han som administrerer julekalender her i Barteland....

sjolja
Bruker
Bruker
Innlegg:167
Registrert:søn 17 feb 2008 20:01

Re: Stille før (jule)stormen?

Legg inn av sjolja » søn 21 nov 2010 22:05

Xmas 2010 #17, av Es-Ja,vil bli lagt ut med publisering kl. 18:00 på fredagskvelden så det skal være muligheter for mange å få en FTF. Vi vil også være til stede med servering av pepperkaker og julegløgg et par timer utover kvelden.

Brukeravatar
nopussy
Bruker
Bruker
Innlegg:207
Registrert:lør 16 feb 2008 11:06
Sted:Dokka
Kontakt:

Re: Stille før (jule)stormen?

Legg inn av nopussy » søn 28 nov 2010 23:28

Jasså, så det er stille før stormen ! Tiden før cachene skal publiseres er unektelig den mest hektiske perioden her i huset ........ forhåpentligvis til glede for mangt og mange !
Medlem av Landsbycacherne. http://www.rudberg.as

Svar