Lies, damn lies and statistics

Forslag til forbedringer, rapportering av feil, driftsmeldinger mm.
Svar
Brukeravatar
berntm
Junior
Junior
Innlegg:62
Registrert:søn 02 mar 2008 15:27
Lies, damn lies and statistics

Legg inn av berntm » ons 05 mar 2008 09:10

Auda. Jeg har da aldri funnet egne cacher, men jeg har adoptert 2 cacher som jeg fant FØR jeg ble eier! Statistikken her er som all annen statistikk, man må vite hva som måles.... for å kunne gjøre en meningsfull tolkning av tallene. Kanskje "auda-1" gir et innblikk i hvor mye man å adoptere cacher?

anders99

Re: Lies, damn lies and statistics

Legg inn av anders99 » ons 05 mar 2008 10:04

berntm skrev:Auda. Jeg har da aldri funnet egne cacher, men jeg har adoptert 2 cacher som jeg fant FØR jeg ble eier! Statistikken her er som all annen statistikk, man må vite hva som måles.... for å kunne gjøre en meningsfull tolkning av tallene. Kanskje "auda-1" gir et innblikk i hvor mye man å adoptere cacher?
Evt. kan du kanskje opplyse meg om hvilke cacher det gjelder (GCxxxx-nummer og navn) så skal jeg merke dem som adoptert?

Brukeravatar
berntm
Junior
Junior
Innlegg:62
Registrert:søn 02 mar 2008 15:27

Re: Lies, damn lies and statistics

Legg inn av berntm » ons 05 mar 2008 10:09

GCKWM6 - La Luna
GCM182 - Pole Position

anders99

Re: Lies, damn lies and statistics

Legg inn av anders99 » ons 05 mar 2008 10:35

berntm skrev:GCKWM6 - La Luna
GCM182 - Pole Position
Bedre nå?

Brukeravatar
berntm
Junior
Junior
Innlegg:62
Registrert:søn 02 mar 2008 15:27

Re: Lies, damn lies and statistics

Legg inn av berntm » tor 06 mar 2008 12:59

anders99 skrev:
berntm skrev:GCKWM6 - La Luna
GCM182 - Pole Position
Bedre nå?
Joda...

genetberg
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:41
Registrert:man 03 mar 2008 05:28

Re: Lies, damn lies and statistics

Legg inn av genetberg » lør 15 mar 2008 01:45

hmm, logget på nytt i en cache som loggboka hadde gått i oppløsning. kjørte forbi der cachen var, viste at den hadde fått ny bok, stakk derfor innom og logget den, logget seff også på nettet, men uvitende som jeg var datt jeg inn i en "auda du er en dumbass" statistikk?
Bilde

jackryan
Bruker
Bruker
Innlegg:127
Registrert:ons 05 mar 2008 22:31

Re: Lies, damn lies and statistics

Legg inn av jackryan » lør 15 mar 2008 06:31

genetberg skrev:hmm, logget på nytt i en cache som loggboka hadde gått i oppløsning. kjørte forbi der cachen var, viste at den hadde fått ny bok, stakk derfor innom og logget den, logget seff også på nettet, men uvitende som jeg var datt jeg inn i en "auda du er en dumbass" statistikk?
Det hadde kanskje holdt med en note, og ikke logget den som funnet to ganger? Lett for å havne i statistikken da... :)
BildeBilde

anders99

Re: Lies, damn lies and statistics

Legg inn av anders99 » lør 15 mar 2008 09:12

genetberg skrev:hmm, logget på nytt i en cache som loggboka hadde gått i oppløsning. kjørte forbi der cachen var, viste at den hadde fått ny bok, stakk derfor innom og logget den, logget seff også på nettet, men uvitende som jeg var datt jeg inn i en "auda du er en dumbass" statistikk?
Da sletter du loggen og så vil ting rette seg opp i løpet av noen uker.
Jeg kan også rette det manuelt, men det er litt arbeid - og siden jeg ikke er tankeleser må jeg da også vite hvilken cache det er snakk om (GCxxxx-id).

Svar