Hva har du lært etter at du begynte med geocaching?
Unngå å kjøre inn på for smale og steinete veier. Det kan fort koste 5900 kr pga ødelagt bunnpanne på bilen. Ikke at jeg har gjort det, men en kompis........ (ok, det var meg !)

Re: Hva har du lært etter at du begynte med geocaching?
Hvilken cache...?esbjug skrev:Unngå å kjøre inn på for smale og steinete veier. Det kan fort koste 5900 kr pga ødelagt bunnpanne på bilen. Ikke at jeg har gjort det, men en kompis........ (ok, det var meg !)![]()
![]()
Huff da. Ikke noe morro når slike ting skjer.esbjug skrev:Unngå å kjøre inn på for smale og steinete veier. Det kan fort koste 5900 kr pga ødelagt bunnpanne på bilen. Ikke at jeg har gjort det, men en kompis........ (ok, det var meg !)![]()
![]()
Fant du Cachen ???
Jeg svarer på vegne av "esbjug", da han er i Tyskland om dagen !!sven-egil skrev:Huff da. Ikke noe morro når slike ting skjer.esbjug skrev:Unngå å kjøre inn på for smale og steinete veier. Det kan fort koste 5900 kr pga ødelagt bunnpanne på bilen. Ikke at jeg har gjort det, men en kompis........ (ok, det var meg !)![]()
![]()
Fant du Cachen ???
Cachen var hans egen, og han skulle legge inn en coin. Ignorerte sine egne anbefalte parkeringskoordinater, og duret ivei videre på en heller dårlig vei med en altfor lav bil.
Han vurderer visst nå å kjøpe seg en cachemobil med litt høyere bakkeklaring.
Cachen det dreier seg om er denne
Medlem av Landsbycacherne. http://www.rudberg.as
Jeg tror det var en stein som plutselig spratt opp av bakken da jeg kjörte over den. Da jeg skjelden gjör feil, tror jeg det var steinen sin skyld
I alle fall inviteres alle opp til Nordre Land for a cache, med eller uten bil !
I alle fall inviteres alle opp til Nordre Land for a cache, med eller uten bil !
Jeg har lært at de to plastinnpakkede reservebatteriene du alltid har med deg i sekken er helt totalt tomme for strøm når du står ved Gørjahytta og har en par cacher til innover i marka på planen. 
Audi?esbjug skrev:Unngå å kjøre inn på for smale og steinete veier. Det kan fort koste 5900 kr pga ødelagt bunnpanne på bilen. Ikke at jeg har gjort det, men en kompis........ (ok, det var meg !)![]()
![]()
-at det er utrolig hvor mye rart et par i 50-årene kan foreta seg på offentlige plasser, uten at noen reagerer. 
........og det blir ikke bedre når en runder 60+:DAlma skrev:-at det er utrolig hvor mye rart et par i 50-årene kan foreta seg på offentlige plasser, uten at noen reagerer.
- Hvordan plassere en barnevogn med sovende baby nærmest mulig antatt gjemmested (og løpe bort og finne cachen og tilbake så fort som mulig)
- Hvordan man holder nevnte barnevogn i bevegelse mens man signerer loggen
- Hvordan man holder nevnte barnevogn i bevegelse mens man signerer loggen
Mitsubishi Colt DiDPPJ skrev:Audi?esbjug skrev:Unngå å kjøre inn på for smale og steinete veier. Det kan fort koste 5900 kr pga ødelagt bunnpanne på bilen. Ikke at jeg har gjort det, men en kompis........ (ok, det var meg !)![]()
![]()
- gamlemor-bæææ
- Nybegynner

- at det finnes mer mellom himmel og jord enn jeg hadde ant
- at det er lurt å se etter spor i snøen når gps piper ( har bare cacha i vinter)
- at en kan stoppe ved den ene kirka etter den andre uten at en skal i begravelse
- at det er lurt å se etter spor i snøen når gps piper ( har bare cacha i vinter)
- at en kan stoppe ved den ene kirka etter den andre uten at en skal i begravelse
Sauer er ålreite dyr!