Agori Berix
Ser ut som om vi har fått en ny, eller i hvert fall vinterferievikarierende
, godkjenner. Velkommen, Agori Berix!

Re: Agori Berix
Så vidt eg kan sjå er Agori Berix svensk reviewer siden 17.desember 2009. Om dette er permanent svenskehjelp, eller ein svensk ferievikar veit ikkje eg
Ønsker Agori Berix velkommen som reviewer på rette sida av kjølen! Og kanskje Agori presenterer seg sjølv her....?
Ønsker Agori Berix velkommen som reviewer på rette sida av kjølen! Og kanskje Agori presenterer seg sjølv her....?
- Makuta Teridax
- Senior

Agori Berix og Landstedt er to av de tre svenske reviewerne. De har vikariert mens jeg har vært på vinterferie.
Geocaching.com Volunteer Cache Reviewer
En vinterferie som har vært fortjentMakuta Teridax skrev:Agori Berix og Landstedt er to av de tre svenske reviewerne. De har vikariert mens jeg har vært på vinterferie.
- gamlemor-bæææ
- Nybegynner

Men, jeg lurer jo litt på om Lårdal kirke har havna på feil plass i vinterferien, -eller om det var noe feil med utfyllinga?
Jeg er heeeelt fersk på dette, og har gjemt min første cache.
Jeg er heeeelt fersk på dette, og har gjemt min første cache.
Sauer er ålreite dyr!
- Makuta Teridax
- Senior

Cachen ble satt på vent, men av en annen godkjenner. Derfor så jeg den ikke når jeg så igjennom køene jeg har på vent. Jeg hadde ikke tenkt på at dette kunne skje, men jeg fant cachen med en gang jeg lette. Alt er iorden, så cachen er publisert.gamlemor-bæææ skrev:Men, jeg lurer jo litt på om Lårdal kirke har havna på feil plass i vinterferien, -eller om det var noe feil med utfyllinga? Jeg er heeeelt fersk på dette, og har gjemt min første cache.
- gamlemor-bæææ
- Nybegynner

Så bra at jeg spurte da!
Ferskinger er litt redde for å dumme sg ut ( særlig med mitt litt dumme nicknavn), men nå vet jeg at barriæren ikke er så stor og at det kan være nyttig å prøve seg.
Takk skal du ha!
Ferskinger er litt redde for å dumme sg ut ( særlig med mitt litt dumme nicknavn), men nå vet jeg at barriæren ikke er så stor og at det kan være nyttig å prøve seg.
Takk skal du ha!
Sauer er ålreite dyr!
- Makuta Teridax
- Senior

Er det annet du lurer på, er det bare å spørre i det relevante forumet her på http://forum.gcinfo.no/ eller sende en e-post til makutateridax@gmail.comgamlemor-bæææ skrev:Så bra at jeg spurte da! Ferskinger er litt redde for å dumme sg ut ( særlig med mitt litt dumme nicknavn), men nå vet jeg at barriæren ikke er så stor og at det kan være nyttig å prøve seg. Takk skal du ha!