Agori Berix

Her vil man finne informasjon om, og kunne stille spørsmål rundt godkjenning og utlegging av cacher.
Svar
Brukeravatar
ninad
Senior
Senior
Sted:Markagrensa
Agori Berix

Legg inn av ninad » tor 25 feb 2010 15:19

Ser ut som om vi har fått en ny, eller i hvert fall vinterferievikarierende :D , godkjenner. Velkommen, Agori Berix!

Bilde
Bilde Bilde

ArveAnd
Senior
Senior
Sted:Melkeplassen

Re: Agori Berix

Legg inn av ArveAnd » tor 25 feb 2010 15:55

Så vidt eg kan sjå er Agori Berix svensk reviewer siden 17.desember 2009. Om dette er permanent svenskehjelp, eller ein svensk ferievikar veit ikkje eg :)

Ønsker Agori Berix velkommen som reviewer på rette sida av kjølen! Og kanskje Agori presenterer seg sjølv her....?

Brukeravatar
Makuta Teridax
Senior
Senior

Legg inn av Makuta Teridax » søn 28 feb 2010 10:29

Agori Berix og Landstedt er to av de tre svenske reviewerne. De har vikariert mens jeg har vært på vinterferie.
Geocaching.com Volunteer Cache Reviewer

Brukeravatar
bjorges
Senior
Senior
Sted:Molde
Kontakt:

Legg inn av bjorges » søn 28 feb 2010 16:29

Makuta Teridax skrev:Agori Berix og Landstedt er to av de tre svenske reviewerne. De har vikariert mens jeg har vært på vinterferie.
En vinterferie som har vært fortjent :)
Bilde

Brukeravatar
gamlemor-bæææ
Nybegynner
Nybegynner

Legg inn av gamlemor-bæææ » lør 06 mar 2010 19:04

Men, jeg lurer jo litt på om Lårdal kirke har havna på feil plass i vinterferien, -eller om det var noe feil med utfyllinga?
Jeg er heeeelt fersk på dette, og har gjemt min første cache.
Sauer er ålreite dyr!

Brukeravatar
Makuta Teridax
Senior
Senior

Legg inn av Makuta Teridax » søn 07 mar 2010 09:23

gamlemor-bæææ skrev:Men, jeg lurer jo litt på om Lårdal kirke har havna på feil plass i vinterferien, -eller om det var noe feil med utfyllinga? Jeg er heeeelt fersk på dette, og har gjemt min første cache.
Cachen ble satt på vent, men av en annen godkjenner. Derfor så jeg den ikke når jeg så igjennom køene jeg har på vent. Jeg hadde ikke tenkt på at dette kunne skje, men jeg fant cachen med en gang jeg lette. Alt er iorden, så cachen er publisert.

Brukeravatar
gamlemor-bæææ
Nybegynner
Nybegynner

Legg inn av gamlemor-bæææ » søn 07 mar 2010 14:08

Så bra at jeg spurte da!
Ferskinger er litt redde for å dumme sg ut ( særlig med mitt litt dumme nicknavn), men nå vet jeg at barriæren ikke er så stor og at det kan være nyttig å prøve seg.
Takk skal du ha!
Sauer er ålreite dyr!

Brukeravatar
Makuta Teridax
Senior
Senior

Legg inn av Makuta Teridax » søn 07 mar 2010 15:46

gamlemor-bæææ skrev:Så bra at jeg spurte da! Ferskinger er litt redde for å dumme sg ut ( særlig med mitt litt dumme nicknavn), men nå vet jeg at barriæren ikke er så stor og at det kan være nyttig å prøve seg. Takk skal du ha!
Er det annet du lurer på, er det bare å spørre i det relevante forumet her på http://forum.gcinfo.no/ eller sende en e-post til makutateridax@gmail.com :)

Svar