Bytter min Colorado mot en CSX

Svar
Brukeravatar
Mostly Moose
Bruker
Bruker
Innlegg:147
Registrert:tor 20 des 2007 09:51
Sted:Ja
Kontakt:
Bytter min Colorado mot en CSX

Legg inn av Mostly Moose » tor 02 jul 2009 17:46

Jeg har en Colorado som jeg virkelig hater. Etter min mening er den designet av amatører og uegnet til seriøs geocaching. Dette var reklamen.
Men dette innlegget er for deg som ser annerledes på saken. Det kan jo også hende at det er jeg som er amatøren.
Den har for øvrig en diger ripe i skjermen, og siden dette er en modell kjøpt i USA (tror den heter 400) vil ikke Belanor skifte glass. Den kommer med et basekart for USA.

Jeg er interessert i en CSX, eventuelt en annen modell som har plass for minnekort og kan midle posisjoner. Hvis noen har lyst til å forhandle på dette grunnlaget, er det bare å si fra.
M.M.
FTF er oppskrytt.

Bilde

Brukeravatar
GorgonVaktmester
Senior
Senior
Innlegg:1103
Registrert:fre 24 apr 2009 23:29
Sted:Skien
Kontakt:

Re: Bytter min Colorado mot en CSX

Legg inn av GorgonVaktmester » tor 02 jul 2009 22:26

Skal virkelig si du smurte på med godord for å gjøre det forlokkende :lol:

Da jeg og HekleGurine skulle kjøpe GPS'er klarte vi ikke å bestemme oss for 60CSx eller Oregon, så vi kjøpte en av hver. Hun tok Oregonen og jeg fikk CSx'en. Og jeg er strålende fornøyd med den fordelingen!

Det er bare tre ting jeg savner på min CSx, og bare to av dem har Oregon 300. (Det siste kommer Oregon 500 til å ha):
- Bedre måte å skrive inn tall og bokstaver
- Lagring av all cacheinformasjonen (spesielt på multi'er...)
- Kompass som ikke krever at jeg holder apparatet helt plant. (Kommer med Oregon 500)

Men dette er vel det eneste som er bedre med Oregon også!!!

Nei, min CSx får du aldri!!! :twisted:
Reparere, Reflektere, Reformere, Resignere, Respirere, Resultere, Respektere, eh.... Pompel og Piilt!

Brukeravatar
Hereabout
Bruker
Bruker
Innlegg:187
Registrert:ons 21 nov 2007 16:24
Sted:Haslum

Re: Bytter min Colorado mot en CSX

Legg inn av Hereabout » fre 03 jul 2009 08:39

Colorado har nå fått midling... :D
Midling.jpg
Midling.jpg (20.63kiB)Vist 5315 ganger
Bilde

gacrux
Senior
Senior
Innlegg:1098
Registrert:tir 20 nov 2007 22:59
Sted:Langt syd i Oslo
Kontakt:

Re: Bytter min Colorado mot en CSX

Legg inn av gacrux » fre 03 jul 2009 09:13

Jeg solge min kålerado på qxl. Det gikk greit, men jeg fikk ikke mer enn 1900,- for den. Det ver nok fordi også jeg hadde riper i glasset. Det er sikkert mange som lar være å by da. Antalgligvis vil Belanor skifte glass om du betaler for det, og det kan lønne seg å gjøre det før den selges. Forøvrig har kålerado vekkeklokke, noe jeg savner på 60CSX.
Otto Milvang

Brukeravatar
GorgonVaktmester
Senior
Senior
Innlegg:1103
Registrert:fre 24 apr 2009 23:29
Sted:Skien
Kontakt:

Re: Bytter min Colorado mot en CSX

Legg inn av GorgonVaktmester » fre 03 jul 2009 10:23

gacrux skrev:Forøvrig har kålerado vekkeklokke, noe jeg savner på 60CSX.
Med vekkerklokke både på mobilen og på armbåndsuret greier jeg meg ypperlig uten vekkerklokke på GPS'en. (Ikke har jeg noe problem med at jeg sovner på tur heller :lol: )
Reparere, Reflektere, Reformere, Resignere, Respirere, Resultere, Respektere, eh.... Pompel og Piilt!

Svar