Ny innlesing og ny Auda

Forslag til forbedringer, rapportering av feil, driftsmeldinger mm.
Svar
anders99
Ny innlesing og ny Auda

Legg inn av anders99 » fre 30 nov 2007 09:02

Jeg har lagt inn en funksjon som automatisk leser inn cache-sider, slik at statistikken skal være bedre oppdatert. Siden det har vært gjort en del endringer i koden siden forrige innlesing, kan det være at noe går galt. Fint om folk som oppdager uregelmessigheter melder fra om det.

Har også lagt inn en Auda3-side. Denne lister cacher med feil i HTML-koden. Dette er typisk at folk har gjort klipp-og-lim av hele web-sider inn i cache-side, slik at det plutselig er multiple <html>-,<head>-,<body>-tagger, men det finnes andre rare feil også. Dette lager kluss for parsingen min (og sikkert for web-lesere også) så jo flere av dem som blir rettet opp, jo bedre.

Brukeravatar
bjorges
Senior
Senior
Innlegg:1472
Registrert:ons 21 nov 2007 08:26
Sted:Molde
Kontakt:

Legg inn av bjorges » fre 30 nov 2007 09:15

Kanskje pjacklam fikser en løsning som sender mail til eier og forteller hva som må gjøres?;)

Brukeravatar
PPJ
Senior
Senior
Innlegg:867
Registrert:tir 20 nov 2007 23:31
Sted:Skoggrensen
Kontakt:

Legg inn av PPJ » fre 30 nov 2007 11:34

bjorges skrev:Kanskje pjacklam fikser en løsning som sender mail til eier og forteller hva som må gjøres?;)
Det spørs om pjacklam visste at han jammet hele cache-Norge med sine velmente innspill. Han burde heller sende direkte melding til cache-eier.

8)
(For øvrig er jo dere som fikk slike logger noe slappfisker og slabbedasker! Det går rykter i miljøet om at noen gikk helt klar av denne Note-flommen, til tross for et betydelig antall parkeringsmuligheter ved et betydelig antall cacher. Mannen har alså et poeng, etter min arrogante oppfatning.)

Brukeravatar
hbrx
Senior
Senior
Innlegg:319
Registrert:ons 21 nov 2007 21:50
Sted:9. etasje

Legg inn av hbrx » fre 30 nov 2007 12:10

PPJ skrev: (For øvrig er jo dere som fikk slike logger noe slappfisker og slabbedasker, etter min arrogante oppfatning.)
Syns ikke der er arrogant jeg.
Jeg er jo per definisjon er slappfisk og slabbedask.
I tillegg til at jeg er arrogant.

God helg.
Sees vi til kaffe i morgen?


rx.

Brukeravatar
PPJ
Senior
Senior
Innlegg:867
Registrert:tir 20 nov 2007 23:31
Sted:Skoggrensen
Kontakt:

Legg inn av PPJ » fre 30 nov 2007 12:39

hbrx skrev:
PPJ skrev: (For øvrig er jo dere som fikk slike logger noe slappfisker og slabbedasker, etter min arrogante oppfatning.)
Syns ikke der er arrogant jeg.
Jeg er jo per definisjon er slappfisk og slabbedask.
I tillegg til at jeg er arrogant.

God helg.
Sees vi til kaffe i morgen?


rx.
Dessverre ses vi ikke morgen, min morgenkaffe i morgen blir med 6 slitne herrer på en gedigen, gammel hytte i en etter hvert ganske jålete fjellbygd. Med disse herrer skal skal jeg utfordre vinteren med smale ski og lure det gamle kjøkkenet til å produsere de lekreste matretter. M.a.o., jeg skal på guttetur ...

Svar