FYLKESBUGRACET

Alt om geocaching
ingsve
Senior
Senior
Innlegg:999
Registrert:ons 05 mar 2008 18:07
Sted:Lillesand
Kontakt:
Re: FYLKESBUGRACET

Legg inn av ingsve » tor 18 des 2008 22:18

botta skrev:
bjorges skrev:Et race som skal innom alle EU-land kan jo være morsomt.
Dette kan jo være en ordentlig nøtt, da Tyskland også skal besøkes, samtidig som at det dukker opp stadig nye EU-land :D

Og for ordensskyld: Det jeg vel egentlig spurte om var vel om det er mulig å legge et eventuelt neste race inn på gcinfo.no :)
Den støtter jeg Bjorges. Et EU race hadde vært kult. :)
Dette høres moro ut, og vi klargjør raceren :D For sikkerhets skyld gjør vi klar en for Norge også. Det er jo noen 2007 racere som ligger an til å sikre seg plassering i 2007 racet.
Dersom ingen andre forbarmer seg oveer Lucky Wistler som vi fikk rotet med oss til Sørlandet, skal vi prøve å få den østover igjen i romjula.

ingsve
Bilde

avigerus
Senior
Senior
Innlegg:574
Registrert:ons 05 des 2007 23:08
Sted:Porsgrunn

Re: FYLKESBUGRACET

Legg inn av avigerus » fre 19 des 2008 21:55

:wink: Det er mulig jeg får ta meg en tur til Holmestrand for å evakuere en liten reisevenn som nå skal feire jula inne i en mørk, kald og trist tunell. Er det virkelig ingen som "gidder" å hjelpe denne TB Fylkeshare noen hopp videre?
Bilde

fiskejenta
Junior
Junior
Innlegg:86
Registrert:ons 11 jun 2008 15:48

Re: FYLKESBUGRACET

Legg inn av fiskejenta » søn 21 des 2008 00:15

ingsve skrev:Dersom ingen andre forbarmer seg oveer Lucky Wistler som vi fikk rotet med oss til Sørlandet, skal vi prøve å få den østover igjen i romjula.
Jeg kan plukk'an opp om en dag eller to og få den østover på veien hjem igjen

ingsve
Senior
Senior
Innlegg:999
Registrert:ons 05 mar 2008 18:07
Sted:Lillesand
Kontakt:

Re: FYLKESBUGRACET

Legg inn av ingsve » søn 21 des 2008 10:20

fiskejenta skrev:
ingsve skrev:Dersom ingen andre forbarmer seg oveer Lucky Wistler som vi fikk rotet med oss til Sørlandet, skal vi prøve å få den østover igjen i romjula.
Jeg kan plukk'an opp om en dag eller to og få den østover på veien hjem igjen
Supert, det går nok en god uke før jeg skal østover, og da kun til Telemark. Den mangler Akershus, Østfold og Finmark.
Bilde

avigerus
Senior
Senior
Innlegg:574
Registrert:ons 05 des 2007 23:08
Sted:Porsgrunn

Re: FYLKESBUGRACET

Legg inn av avigerus » tor 25 des 2008 12:58

Da skal du se at denne kan komme inn som en god nr. 2... Jeg skal nemlig til Finnmark rett over nyttår og kjøre kurs i Vadsø. Går planen greit, kan jeg hente med emg TB og la den få bli med i kofferten både til Finnmark og til Akershus - ev. til Østfold. Siste hopp og i mål klarer vel en geocacher mer lokalt å bidra med?
Bilde

ingsve
Senior
Senior
Innlegg:999
Registrert:ons 05 mar 2008 18:07
Sted:Lillesand
Kontakt:

Re: FYLKESBUGRACET

Legg inn av ingsve » tor 25 des 2008 15:37

avigerus skrev:Da skal du se at denne kan komme inn som en god nr. 2... Jeg skal nemlig til Finnmark rett over nyttår og kjøre kurs i Vadsø. Går planen greit, kan jeg hente med emg TB og la den få bli med i kofferten både til Finnmark og til Akershus - ev. til Østfold. Siste hopp og i mål klarer vel en geocacher mer lokalt å bidra med?
Flott, Vi dropper den i en passende boks i nærheten av dere på veien til Notodden før nyttår.
Bilde

avigerus
Senior
Senior
Innlegg:574
Registrert:ons 05 des 2007 23:08
Sted:Porsgrunn

Re: FYLKESBUGRACET

Legg inn av avigerus » lør 03 jan 2009 22:33

:mrgreen: Da er Fylkesracer TB Lucky Whistler snart reiseklar. Ser ut til at vi skal nordover til Finnmark nå i Januar, og da blir det litt tid ti geocaching også....
Men, hvordan er det med oppdatering av konkuransesidene? Der står TB fortsatt som innlosjert i AA...men, nå har den faktisk overnattet flere døgn i min egen cache "Urban Porsgrunn" siden i fjor! :shock:
Bilde

gacrux
Senior
Senior
Innlegg:1098
Registrert:tir 20 nov 2007 22:59
Sted:Langt syd i Oslo
Kontakt:

Re: FYLKESBUGRACET

Legg inn av gacrux » søn 04 jan 2009 00:56

Jeg vet ikke hvorfor denne ikke er oppdatert. Jeg får ikke sett på dette før mandag, men det er ikke noe som går tapt. Jeg kan la programmet gå så lenge det er interesse for det. SI i fra om jeg kan stoppe det nå eller om vi skal fortsette.
Otto Milvang

avigerus
Senior
Senior
Innlegg:574
Registrert:ons 05 des 2007 23:08
Sted:Porsgrunn

Re: FYLKESBUGRACET

Legg inn av avigerus » søn 04 jan 2009 10:07

8) Som i all annen idrett er vel interessen størst for Gull - Sølv og Bronse? Selv om jeg ikke har noen deltaker med, bør konkuransen fortsette ihvertfall til disse har passert målstreken?
Nå ser jeg ikke noen regler for når konkuransen skal avslutte, så da kan vel tråden spørre deltakere hva de mener? Selv holder jeg på med en reiseplan slik at vi også får TB Lucky Whistler over målstreken.... De andre må jeg vente til kommer litt nærmere før jeg kan hjelpe de videre.. :wink:
Bilde

Brukeravatar
ok67
Senior
Senior
Innlegg:333
Registrert:man 11 feb 2008 19:28
Sted:Trondheim

Re: FYLKESBUGRACET

Legg inn av ok67 » søn 04 jan 2009 12:34

Personlig ser jeg gjerne at Fylkesharen min gjennomfører løpet før den returnerer hjem og får hedersplassen på peishylla.

Brukeravatar
hbrx
Senior
Senior
Innlegg:319
Registrert:ons 21 nov 2007 21:50
Sted:9. etasje

Re: FYLKESBUGRACET

Legg inn av hbrx » man 05 jan 2009 11:28

gacrux skrev:
hbrx skrev:Nå er 'ræcern' min klargjort, og setter snart fart videre.
Vi venter i spenning på hvor dinosauren slippes :)

Da er den sluppet!
Jeg syns ikke løpet er avsluttet før alle er i mål eller MIA.

Burde ikke være noe problem å ha flere paralelle løp heller?
Jaha
Bilde
Bilde

gacrux
Senior
Senior
Innlegg:1098
Registrert:tir 20 nov 2007 22:59
Sted:Langt syd i Oslo
Kontakt:

Re: FYLKESBUGRACET

Legg inn av gacrux » man 05 jan 2009 13:03

Neida, det spiller ingen rolle så lenge scriptene går av seg selv. Det ser ut til at Lucky Wistler har sneket seg inn til Porsgrunn uten at jeg har fått melding om det. Jeg har gått gjennom alle logger og jeg har ikke fått melding om at den har kommet til Porsgrunn. Siden den har vært der før så spiller det jo ikke så stor rolle heller.
Otto Milvang

ingsve
Senior
Senior
Innlegg:999
Registrert:ons 05 mar 2008 18:07
Sted:Lillesand
Kontakt:

Re: FYLKESBUGRACET

Legg inn av ingsve » man 05 jan 2009 16:57

gacrux skrev:Neida, det spiller ingen rolle så lenge scriptene går av seg selv. Det ser ut til at Lucky Wistler har sneket seg inn til Porsgrunn uten at jeg har fått melding om det. Jeg har gått gjennom alle logger og jeg har ikke fått melding om at den har kommet til Porsgrunn. Siden den har vært der før så spiller det jo ikke så stor rolle heller.
Merkelig - den ble da logget inn i Urban Porsgrunn Log Lucky Wisthler.

Riknignok via Wap - men det skal vel ikke spille noen rolle :?:

Tolker jeg det slik at vi er i gang med Fylkesbugracet 2009 :?:
Bilde

Brukeravatar
tomahg
Senior
Senior
Innlegg:1181
Registrert:ons 28 nov 2007 19:53
Sted:Oslo

Re: FYLKESBUGRACET

Legg inn av tomahg » man 05 jan 2009 17:18

ingsve skrev: Riknignok via Wap - men det skal vel ikke spille noen rolle :?:
Jo, høyst sannsynlig. De har tatt noen snarveier på wapsidene.....

Brukeravatar
ok67
Senior
Senior
Innlegg:333
Registrert:man 11 feb 2008 19:28
Sted:Trondheim

Re: FYLKESBUGRACET

Legg inn av ok67 » søn 22 feb 2009 11:35

Da er Fylkes-Haren kommet til Porsgrunn, nå gjenstår bare 3 fylker: Buskerud, Øst-Fold og Rogaland

Håper det kommer en cacher og tar den med videre snart, Grenland er vist et farlig område for TBer etter hva jeg har forstått.....

Svar