Markering av leste innlegg

Informasjon om GiNo og de forskjellige sidene under gcinfo.no (portal, forum, wiki etc.)
Svar
gacrux
Senior
Senior
Innlegg:1098
Registrert:tir 20 nov 2007 22:59
Sted:Langt syd i Oslo
Kontakt:
Markering av leste innlegg

Legg inn av gacrux » fre 04 jan 2008 19:46

I dag sto alle innleggene i forumet som ulest. Jeg leser forum fra to steder og opplever at de er i utakt med hva som er lest og ikke. Hva kommer dette av? I dag måtte jeg inn i alle delforum og markere alle innlegg som lest. Finnes det en "global" marker alle innlegg som lest?
Otto Milvang

anders99

Re: Markering av leste innlegg

Legg inn av anders99 » fre 04 jan 2008 21:17

gacrux skrev:I dag sto alle innleggene i forumet som ulest. Jeg leser forum fra to steder og opplever at de er i utakt med hva som er lest og ikke. Hva kommer dette av? I dag måtte jeg inn i alle delforum og markere alle innlegg som lest. Finnes det en "global" marker alle innlegg som lest?
Jeg opplever ikke dette problemet.
Er du sikker på at du var logget inn som 'gacrux' begge gangene?

Brukeravatar
tomahg
Senior
Senior
Innlegg:1181
Registrert:ons 28 nov 2007 19:53
Sted:Oslo

Legg inn av tomahg » fre 04 jan 2008 21:33

Jeg logger også inn flere steder, og har heller ikke opplevd problemer med dette.

Brukeravatar
ninad
Senior
Senior
Innlegg:916
Registrert:tir 11 des 2007 21:27
Sted:Markagrensa

Legg inn av ninad » fre 04 jan 2008 22:39

Itte je heller.

Brukeravatar
PPJ
Senior
Senior
Innlegg:867
Registrert:tir 20 nov 2007 23:31
Sted:Skoggrensen
Kontakt:

Legg inn av PPJ » fre 04 jan 2008 22:48

... åååååååååååå - itte je!

gacrux
Senior
Senior
Innlegg:1098
Registrert:tir 20 nov 2007 22:59
Sted:Langt syd i Oslo
Kontakt:

Re: Markering av leste innlegg

Legg inn av gacrux » lør 05 jan 2008 00:39

anders99 skrev:
gacrux skrev:I dag sto alle innleggene i forumet som ulest. Jeg leser forum fra to steder og opplever at de er i utakt med hva som er lest og ikke. Hva kommer dette av? I dag måtte jeg inn i alle delforum og markere alle innlegg som lest. Finnes det en "global" marker alle innlegg som lest?
Jeg opplever ikke dette problemet.
Er du sikker på at du var logget inn som 'gacrux' begge gangene?
Ja, og det var i en innlogget konto jeg mistet all historie om leste innlegg.
Otto Milvang

gacrux
Senior
Senior
Innlegg:1098
Registrert:tir 20 nov 2007 22:59
Sted:Langt syd i Oslo
Kontakt:

Re: Markering av leste innlegg

Legg inn av gacrux » lør 05 jan 2008 13:47

gacrux skrev:Ja, og det var i en innlogget konto jeg mistet all historie om leste innlegg.
Eller kanskje ikke :oops:
Jeg var logget ut da jeg startet opp i dag.
Jeg skal se nærmere etter dette i framtiden.
Otto Milvang

Brukeravatar
whoelse
Site Admin
Site Admin
Innlegg:334
Registrert:tir 27 nov 2007 21:41
Sted:Under tak

Re: Markering av leste innlegg

Legg inn av whoelse » tir 08 jan 2008 19:58

pjacklam skrev:
gacrux skrev:I dag sto alle innleggene i forumet som ulest. Jeg leser forum fra to steder og opplever at de er i utakt med hva som er lest og ikke. Hva kommer dette av?
Hos meg står det meste som ulest hver gang jeg logger inn. Så leser jeg alt, og alt blir merket som lest, men neste gang jeg logger inn igjen, er nesten alt merket som ulest igjen.
Hos meg varierer det om den husker hva jeg har lest fra gang til gang eller ikke. Jeg leser fra litt ulike steder (hjemme og jobben og på besøk hos folk).

Har ikke vært oppmerksom nok til å vite 100% om det er når jeg bytter at det blir rot - men jeg tror det kan ha noe med saken å gjøre. Sist leste jeg fra jobben og nå hjemme - og da var alt jeg leste på jobben fortsatt ulest når jeg logget inn hjemmefra...

Brukeravatar
Habros
Junior
Junior
Innlegg:62
Registrert:man 26 nov 2007 20:40
Sted:Haugesund

Legg inn av Habros » fre 11 jan 2008 21:52

Nå fikk jeg plutselig alle trådene siden 4. januar markert som ulest. Jeg var innlogget, og alle trådene var markert som lest. Da jeg skulle skrive et svar i en tråd så måtte jeg logge meg inn på nytt. Etter å ha skrevet innlegget, gikk jeg tilbake til uleste innlegg, og da var de markert ulest.

Svar