Endringer i forum og statistikk

Informasjon om GiNo og de forskjellige sidene under gcinfo.no (portal, forum, wiki etc.)
Brukeravatar
thomfre
Styret
Innlegg:924
Registrert:fre 16 mar 2012 07:51
Sted:Karmøy, Rogaland
Kontakt:
Re: Endringer i forum og statistikk

Legg inn av thomfre » man 20 okt 2014 07:30

bjorges skrev:Hadde vi noe valg? Sånn rent bortsett fra å velge å ikke støtte? NEI, alternativet var ikke der.
Nei, det var ingen valg. Det var ikke opp til meg, og det var ikke opp til GiNo. Det var opp til Geocaching Haugalandet. GiNo var forøvrig ikke første sponsor.
bjorges skrev:Jeg fordømmer ikke ikke de lokale foreningene, når har jeg gjort det? Det jeg påpeker er den manglende vilje til å bidra til fellesskapet på et felles niva. Et lite fåtall har bidratt med arbeid på sentrale sider, mens iveren etter å etablere lokale sider med "nasjonal"/allmenn interesse som like godt kunne vært lagt sentralt har bortimot fraværende.
Når flertallet heller velger å bruke lokale sider, så har det kanskje noe med måten de sentrale sidene har blitt drevet på?
bjorges skrev:Her er det ikke rollen din i styret som er greia. Anders har bidratt til fellesskapet i 8 år uten å være medlem, du har vært medlem i 2-3 år, utviklet en løsning som kunne passe godt inn som en GiNo-tjeneste(for/under Geocaching Haugalandet hvor du også er leder) som du overhodet ikke ville legge inn i fellesskapet.
Sammenligningen blir altså to personer etablerer en løsning, enten egenutviklet eller på basis av eksisterende løsninger, den ene stiller dette til "disposisjon" for GiNo UTEN å være medlem, den andre gjør det ikke men ER medlem.
Så det som altså er galt her, og som gjør at alt styret gjør er feil, er at jeg er engasjert i andre ting i tillegg? I såfall beklager jeg at det sittende styret består av personer som er aktive på flere områder.
bjorges skrev:Kanskje det er på tide å innrømme at styrets fremgangsmåte var feil? Ut fra hva som skrives i denne tråden, og på Facebook kan jeg ikke skjønne annet.
Hvorfor skal vi innrømme noe som ikke er sant? Det er ikke mye som skrives her om styrets fremgangsmåte, mesteparten som kommer her er oppgulp om hvor lite erfaring det sittende styre har og hvor forferdelig det er at vi er engasjert i andre foreninger.
bjorges skrev:Jeg ser ikke på hvordan løsningen er utviklet, jeg ser på bidraget til fellesskapet, at du ikke klarer å se det sier vel egentlig nok om argumentasjonen din.
Det at du ikke forstår forskjellen på å utvikle et helt eget system, fremfor å installere et OpenSource-produkt og at det betyr noe at nevnte system er underlagt en annen forening, det får stå for din regning. Det er en god grunn til at anders fikk utlevert all kode og data for statistikksiden.

Hvis du ikke har bedre argumentasjon og annet å bidra med enn å angripe styrets medlemmer personlig, så bør du kanskje vurdere å avslutte denne diskusjonen.

E-Lie
Bruker
Bruker
Innlegg:204
Registrert:man 04 jul 2011 14:46

Re: Endringer i forum og statistikk

Legg inn av E-Lie » man 20 okt 2014 10:17

Jeg hadde absolutt ingen tanke om å blande meg inn i denne "diskusjonen", men når det blir personangrep, er det kanskje på tide at et medlem både under det gamle og det nye styret sier noe?
Hva som er sant og usant, er komplett umulig å få tak i. Etter mitt syn er eneste vei ut av denne gjørma å fraholde seg enhver videre diskusjon.
La det nye styre få jobbe i fred og de som måtet ha noe konkret å klage på, ta det en litt mer formell vei enn det som skjer nå. Dette er ikke stedet for personangrep som vel tangerer at det kan ende et sted ingen er tjent med.
Jeg er skremt over ordbruken fra enkelte her og lurer på hva nye cachere tenker. Er vi tjent med det?

Brukeravatar
hstad
Senior
Senior
Innlegg:711
Registrert:søn 20 jun 2010 13:10

Re: Endringer i forum og statistikk

Legg inn av hstad » tir 21 okt 2014 07:13

hmm, i går var det 100 innlegg her, i dag 92. ser ut som om Anders99 sine innlegg er forsvunnet??

anders99

Re: Endringer i forum og statistikk

Legg inn av anders99 » tir 21 okt 2014 08:58

hstad skrev:hmm, i går var det 100 innlegg her, i dag 92. ser ut som om Anders99 sine innlegg er forsvunnet??
Efter det som har skjedd ønsker jeg ikke lenger å assosieres med hverken GiNo, gcinfo.no eller dette forumet på noen som helst måte. Jeg har derfor slettet alle mine innlegg på forumet.

Jeg registrerer at styret ikke har folkeskikk nok til en gang å akseptere dette, og forsøker å legge dem tilbake. Det synes jeg de skulle slutte med.

De kan forøvrig slette hele brukeren min også, ser ikke ut til at man får lov å slette seg selv.

Svar