Endre egne innlegg?

Informasjon om GiNo og de forskjellige sidene under gcinfo.no (portal, forum, wiki etc.)
Svar
Brukeravatar
LUDO
Bruker
Bruker
Innlegg:182
Registrert:ons 02 des 2009 15:20
Sted:Lindeberg, Oslo
Endre egne innlegg?

Legg inn av LUDO » ons 03 aug 2011 21:12

Det skal visstnok gå an, men jeg finner ikke den aktuelle knappen. Mulig det bare er jeg som er blind... Evt så gjelder det kanskje kun for et begrenset tidsrom slik det er nevnt i "hjelp"?

Oppdatering: Ja, gjelder tydeligvis bare en kort periode etter posting... Noen spes grunn til at det er slik? Vil gjerne ta bort telefonnr mitt som jeg postet sist fredag :oops:
» Hvordan endrer eller sletter jeg et innlegg?
Hvis du ikke er administrator eller moderator kan du kun endre eller slette dine egne innlegg. Du kan endre et innlegg (noen ganger kun for et begrenset tidsrom etter det er skrevet) ved å klikke på Endre-knappen for det relevante innlegget. Dersom noen allerede har svart på innlegget, vil det vises en liten tekst nedenfor innlegget hvor det står antall ganger innlegget er endret. Teksten vil ikke komme opp hvis ingen har svart på innlegget. Legg merke til at vanlige brukere ikke kan slette et innlegg etter at noen har svart på det.
Bilde Bilde
Bilde

Brukeravatar
bjorges
Senior
Senior
Innlegg:1472
Registrert:ons 21 nov 2007 08:26
Sted:Molde
Kontakt:

Re: Endre egne innlegg?

Legg inn av bjorges » ons 03 aug 2011 23:36

Muligheten for å endre egne innlegg ble fjernet (med unntak av en liten periode etter publisering) fordi enkelte brukere av forumet plutselig fjernet alle sine innlegg i trådene. Dette gjorde trådene, og debattene i disse, fullstendig meningsløse. Vi valgte derfor å fjerne muligheten for redigering av innlegg for å sikre at trådene besto slik de var i utgangspunktet.

Admin eller moderator vil kunne ta seg av redigering av ditt innlegg.
Bilde

Brukeravatar
LUDO
Bruker
Bruker
Innlegg:182
Registrert:ons 02 des 2009 15:20
Sted:Lindeberg, Oslo

Re: Endre egne innlegg?

Legg inn av LUDO » tor 04 aug 2011 09:45

Skjønner. Merkelig form for debattering når man trekker tilbake alle sine utsagn, men det er nå en annen sak.
Bilde Bilde
Bilde

Brukeravatar
whoelse
Site Admin
Site Admin
Innlegg:334
Registrert:tir 27 nov 2007 21:41
Sted:Under tak

Re: Endre egne innlegg?

Legg inn av whoelse » tir 04 sep 2012 09:32

Fikk en forespørsel om hvordan man evt. får fjernet innlegg og ser at bjorges nevner admin og moderator. For å være mer presis: For å få slettet et innlegg du har skrevet så kan du sende en PM til "admin" og fortelle hvorfor du gjerne vil ha fjernet innlegget. Etterhvert vil så admin lese meldingen din og er det en rimelig grunn så fjernes innlegget.

Ellers vises hvem som er administratorer her på forumet ved at navnet deres kommer i rødt. P.t. er det anders99 som er den som har full kontroll. Vi har også moderatorer og deres navn vises i grønt og den mest aktive p.t. er Synth75 .

Du sender medling ved å velge "0 nye meldinger" på toppen av siden, rett under bildet. Så velger du "Skriv melding" i venstre meny. Så skriver du "admin" i feltet der det står "brukernavn:" - og tykker på knappen litt lenger ned hvor det står "Lag[Til]". Så er det bare å skrive i vei og tykke "OK"
Bilde

Synth75
Senior
Senior
Innlegg:645
Registrert:fre 14 nov 2008 19:30

Re: Endre egne innlegg?

Legg inn av Synth75 » ons 05 sep 2012 08:11

Endret den meldingen jeg fant med telefonnr. Send melding om det er flere.

Svar