Nytt underforum: Fellesturer

Informasjon om GiNo og de forskjellige sidene under gcinfo.no (portal, forum, wiki etc.)
Svar
anders99
Nytt underforum: Fellesturer

Legg inn av anders99 » tor 21 jul 2011 12:44

Det kom et ønske om et nytt underforum for fellesturer, så jeg opprettet et slikt.

Brukeravatar
mamoreb
Senior
Senior
Innlegg:742
Registrert:tor 02 sep 2010 20:49
Sted:Oslo

Re: Nytt underforum: Fellesturer

Legg inn av mamoreb » tor 21 jul 2011 13:52

Fint tiltak, jeg vil gjerne være med på noen fellesturer.

Skjønner at noen må ta initiativ til disse turene, kanskje gjør jeg det selv litt senere.
Bilde

Brukeravatar
Viking_Princess
Bruker
Bruker
Innlegg:250
Registrert:tor 23 jun 2011 20:56
Sted:Hedmark

Re: Nytt underforum: Fellesturer

Legg inn av Viking_Princess » tor 21 jul 2011 19:12

Mini event? :D
Bilde

Brukeravatar
GorgonVaktmester
Senior
Senior
Innlegg:1103
Registrert:fre 24 apr 2009 23:29
Sted:Skien
Kontakt:

Re: Nytt underforum: Fellesturer

Legg inn av GorgonVaktmester » man 25 jul 2011 18:17

Så flott!!

Vi har hatt et eget underforum for dette i Grenlandsmafiaen i nær på to år, og vi bruker det på følgende måte:

1) Vi arrangerer "organiserte" Fellesturer hvor vi etter forslag (som vi ber om i en tråd i det forumet) setter opp en turplan for en sesong av gangen. Alle påminnelser og informasjon om disse turene samles da her.
2) Spontanturer!! En eller annen har en plan om å dra ett eller annet sted for å cache. Har lyst på selskap, og lager en tråd hvor de inviterer andre til å bli med.
Enten har man bestemt seg for tid, og skriver at "Jeg skal på tur i område slik-og-så. Noen som vil være med? Vi møtes der-og-der klokken sånn."
Eller man har en mer løselig plan: "Jeg har lyst til å dra til område slik-og-så. Noen som vil være med? Og når kan det i så fall passe?"

Mange hyggelige turer med mange eller få deltakere har hatt sitt utspring i dette forumet hos oss. Man har også stiftet nye bekjentskaper på denne måten!
Reparere, Reflektere, Reformere, Resignere, Respirere, Resultere, Respektere, eh.... Pompel og Piilt!

Svar