RSS / Smartfeed

Informasjon om GiNo og de forskjellige sidene under gcinfo.no (portal, forum, wiki etc.)
Svar
Brukeravatar
cachepus
Junior
Junior
Innlegg:97
Registrert:man 07 des 2009 20:43
Sted:Oslo
Kontakt:
RSS / Smartfeed

Legg inn av cachepus » ons 08 jun 2011 12:12

anders99 skrev: RSS-feeden var også borte. Den modulen som var i bruk viste seg å være et nedlagt prosjekt. Jeg har installert en ny RSS-modul som har noen flere funksjoner enn den gamle, sjekk "Smartfeed"-valget på toppen av sidene.
Jeg leser forumet via RSS, men kunne gjerne tenkt meg å filtrere ut en del poster som jeg ikke har interesse av å lese (bl.a. "Re: Mangler ett par funn"). Adressen jeg bruker er smartfeed.php?feed_type=RSS2.0&limit=1_ ... style=HTML, kan jeg konfigurere denne på et vis? Jeg husker ikke hvor jeg fikk urlen fra, og om jeg klikker på Smartfeed oppe i toppmenyen får jeg kun "NO_FEED_ENABLED".

Aina.

anders99

Re: RSS / Smartfeed

Legg inn av anders99 » ons 08 jun 2011 12:41

cachepus skrev: Jeg leser forumet via RSS, men kunne gjerne tenkt meg å filtrere ut en del poster som jeg ikke har interesse av å lese (bl.a. "Re: Mangler ett par funn"). Adressen jeg bruker er smartfeed.php?feed_type=RSS2.0&limit=1_ ... style=HTML, kan jeg konfigurere denne på et vis? Jeg husker ikke hvor jeg fikk urlen fra, og om jeg klikker på Smartfeed oppe i toppmenyen får jeg kun "NO_FEED_ENABLED".
Jeg er ikke sikker på hvor du fikk den URLen fra heller.

Men jeg så at feed var blitt skrudd av i den siste oppdateringen. Jeg har skrudd det på, så nå fungerer smartfeed-lenken på toppen.

Om du får noen flere konfigurasjonsparametre tviler jeg på.

(Flyttet også dette ut i en egen tråd, da det definitivt ikke har noe med forumoppdateringen for 2 år siden å gjøre :wink: )

Brukeravatar
cachepus
Junior
Junior
Innlegg:97
Registrert:man 07 des 2009 20:43
Sted:Oslo
Kontakt:

Re: RSS / Smartfeed

Legg inn av cachepus » man 13 jun 2011 16:04

anders99 skrev: Men jeg så at feed var blitt skrudd av i den siste oppdateringen. Jeg har skrudd det på, så nå fungerer smartfeed-lenken på toppen.

Om du får noen flere konfigurasjonsparametre tviler jeg på.
Takk :)

På hjelpesidene fant jeg denne feed-generatoren, hvor jeg kan skru av Statistikkforumet, noe som hjelper en god del.
anders99 skrev:(Flyttet også dette ut i en egen tråd, da det definitivt ikke har noe med forumoppdateringen for 2 år siden å gjøre :wink: )
Det var det eneste jeg fant på søk etter smartfeed... Men helt greitt å flytte dette ut i egen tråd.

Svar