Årsmøte 2010

Informasjon om GiNo og de forskjellige sidene under gcinfo.no (portal, forum, wiki etc.)
Svar
Brukeravatar
whoelse
Site Admin
Site Admin
Innlegg:334
Registrert:tir 27 nov 2007 21:41
Sted:Under tak
Årsmøte 2010

Legg inn av whoelse » søn 21 mar 2010 15:09

Minner om årsmøte i Geocaching i Norge på onsdag.

Fint om du sier fra hvis du har tenkt å komme en tur. Send til meldem_at_gcinfo.no. Da kan vi evt. sjekke at du er kommet før vi låser døra og går opp på møterommet hvor årsmøtet skal holdes.

Hvis noen føler at de burde ha fått en innkalling til årsmøte, men ikke har fått, så si også fra. Jeg har fått et par eposter i retur når jeg har sent ut innkalling - og da er det litt vanskelig å få kontakt...

Jeg hadde ambisjoner om å få til video-konferanse så vi kunne koble inn de som ikke hadde anledning til å stille opp i Oslo - men så har jeg vært syk en stund så dermed gikk planen i vasken. Vi får prøve igjen til neste år. Kanskje teknologien har kommet et steg videre innen den tid og det er blitt enklere å få til. Om noen har lyst til å påta seg oppgaven med å få dette på lufta lynkjapt til dette årsmøtet, eller jobbe på litt lengre sikt for å få det til innen nesteår så meld gjerne fra!

Etter årsmøtet blir det guidet tur til Stammtisch [:D]
Bilde

Brukeravatar
whoelse
Site Admin
Site Admin
Innlegg:334
Registrert:tir 27 nov 2007 21:41
Sted:Under tak

Re: Årsmøte 2010

Legg inn av whoelse » tor 15 apr 2010 18:56

Da har jeg sendt ut referat fra årsmøtet.

Hvis du mener at du burde hatt det men ikke har fått så send en melding til medlem@gcinfo.no. Jeg har fått noen svar fra epost-servere som oppgir at mottaker er ukjent så hvis du savner referatet så kanskje det er din epostadresse som ikke godtas.

Takk til alle medlemmer som bidrar til at vi kan ha nettstedet her gående :D
Bilde

avigerus
Senior
Senior
Innlegg:574
Registrert:ons 05 des 2007 23:08
Sted:Porsgrunn

Re: Årsmøte 2010

Legg inn av avigerus » tor 15 apr 2010 21:03

Bra referat...Tror kona og jeg blir med på betalingsdugnaden også i år!
Bilde

shahost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:42
Registrert:fre 16 apr 2010 08:17

Re: Årsmøte 2010

Legg inn av shahost » man 03 mai 2010 21:00

whoelse skrev:Da har jeg sendt ut referat fra årsmøtet.

Hvis du mener at du burde hatt det men ikke har fått så send en melding til medlem@gcinfo.no. Jeg har fått noen svar fra epost-servere som oppgir at mottaker er ukjent så hvis du savner referatet så kanskje det er din epostadresse som ikke godtas.

Takk til alle medlemmer som bidrar til at vi kan ha nettstedet her gående :D
Noen grunn til ikke å legge referatet ut her på forumet?
Bilde

Svar