www.caching.no - selger ut, og stenger.

Svar
Brukeravatar
tomahg
Senior
Senior
Sted: Oslo

www.caching.no - selger ut, og stenger.

Legg inn av tomahg » tor 15 okt 2009 17:07

Jeg har funnet ut at jeg ønsker å bruke mer av den lille fritiden jeg har, på ting som jeg har glede av. Dette inkluderer bl.a. geocaching.

Det betyr også at jeg må bruke mindre tid på ting som ikke gleder meg, dette inkluderer bl.a. videre drift av caching.no.

Nettbutikken vil være "på luften" til varelageret er tomt, og jeg vil sansynligvis fylle opp lageret med TB'er én gang til, men jeg vil ikke fylle opp igjen lageret med andre varetyper etter hvert som det blir tomt.

Jeg er selvsagt tilgjengelig for spørsmål angående support og reklamasjon, selv om salget opphører.

Dette til info.
8)

Brukeravatar
tomahg
Senior
Senior

Re: www.caching.no - selger ut, og stenger.

Legg inn av tomahg » tor 15 okt 2009 17:18

Prisen på Topo Adventure-kartene jeg har på lager er satt ned med 100 kr/stk.

http://www.caching.no/k/112

Brukeravatar
tomahg
Senior
Senior

Legg inn av tomahg » man 30 nov 2009 20:37

Jeg snublet over en elektrocache, som nå er til salgs.

I tillegg har jeg justert ned prisen på det resterende i diverse-kategorien og funnet igjen noen klistremerker jeg trodde det var tomt for.

Brukeravatar
tomahg
Senior
Senior

Legg inn av tomahg » man 18 jan 2010 20:36

Lagerstatus er oppdatert, og noen det er ennå noen eksemplarer igjen av varer som tidligere var utsolgt. F.eks travel bugs, cachebokser, klistremerker, geocaching.com-blyanter etc.

I tillegg har jeg justert ned prisen på samtilige varer som allerede var på lager. Bl.a. Topo Adventure til under 500 kr!

Bestiller du i løpet av tirsdag, og ønsker varene levert på onsdagens Stammtisch slipper du å betale frakt. Gi i såfall beskjed om at varene ønskes levert på Stammtisch...

Liten elektrocache med rør, kan byttes i en pils til førstemann som vil ha den. Kun overlevering på Stammtisch. Send eventuelt en PM/mail.

Tomas.

Brukeravatar
tomahg
Senior
Senior

Legg inn av tomahg » tir 02 feb 2010 19:15

Da har jeg solgt ut rubb og rake.

Takk til alle kunder, det var moro så lenge det varte :-)

Svar