Jente 10 år trenger en gps

Svar
shahost
Nybegynner
Nybegynner

Jente 10 år trenger en gps

Legg inn av shahost » søn 09 mai 2010 22:36

Jenta mi på 10 år, trenger en GPS som hun kan håndtere selv, noe som har en som hun kan kjøpe, vil være flott om det er enkelt for henne å legge inn geocacher eventuelt om jeg kan legge inn mange en gang i blandt. Ta kontakt hvis du har noe som du tror kan være av interesse for henne.

shahost
Bilde

Brukeravatar
olea
Senior
Senior
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Jente 10 år trenger en gps

Legg inn av olea » man 10 mai 2010 23:15

Jeg har en gammel Garmin eTrex Legend som jeg kanskje burde kvitte meg med, men av hensyn til din datters cacheglede, synes jeg du heller bør vurdere å anskaffe en ny GPS til henne. Du kan få en ny Garmin eTrex H til under tusenlappen. Dét burde ikke være noen avskrekkende sum. Hvis du må ha kart på GPS-en, kan du vurdere Garmin eTrex Legend HCx. Hvis du dessuten vil ha med barometrisk høydemåler og elektronisk kompass, kan Garmin eTrex Vista HCx være et godt valg. Alle Garmin eTrex-modellene passer godt i en barnehånd, de tåler vann, de har lang batterilevetid, og H-modellene er veldig følsomme. Det finnes nok andre merker og modeller som det også er verdt å vurdere, men jeg har i hvert fall god erfaring med Garmins eTrex-serie.
Bilde

Svar