Feillogging

Forslag til forbedringer, rapportering av feil, driftsmeldinger mm.
Svar
Alma
Nybegynner
Nybegynner

Feillogging

Legg inn av Alma » søn 27 jan 2008 09:41

Ved en feiltagelse kom jeg til å logge "find" istedet for "write a note." på en av mine egne cacher. Jeg har selvfølgelig endret dette, men har den allerede blitt regnet med som et funn for meg? Og går dette da evt an å få endret på?

Brukeravatar
olea
Senior
Senior
Sted: Bergen
Kontakt:

Legg inn av olea » søn 27 jan 2008 14:41

Statistikksidene på http://www.slemme.org/stat/ har registrert feilloggingen og hengt deg ut på en av auda-listene (Funn av egen cache), men det trenger du ikke ta så tungt. Korrigeringen er kommet inn på stedene som teller. Hvis du også vil ha rettet statistikksidene, kan du gi beskjed på GCForum - Statistikksidene
Bilde

anders99

Legg inn av anders99 » søn 27 jan 2008 17:40

olea skrev:Statistikksidene på http://www.slemme.org/stat/ har registrert feilloggingen og hengt deg ut på en av auda-listene (Funn av egen cache), men det trenger du ikke ta så tungt. Korrigeringen er kommet inn på stedene som teller. Hvis du også vil ha rettet statistikksidene, kan du gi beskjed på GCForum - Statistikksidene
I tillegg til å havne på auda-listen blir man også oppført med ett funn mer enn det man har.

Men dette vil fikse seg selv neste gang cachen blir lest inn, og det tar maks 3 uker.

Vil man ha det rettet kjappere kan det meldes i tråden du viser til, da fortrinnsvis med cachens GC-kode.

Brukeravatar
nordreaker
Senior
Senior
Sted: Oslo

Re: Feillogging

Legg inn av nordreaker » lør 16 feb 2008 07:56

I oversikten over sistelogger ser det ut som om jeg har logget Kobberhaugen GCHJNW 2 ganger. Det har jeg ikke. Men jeg skrev helt feil logg først og slettet den. :oops: Håper det kan rettes i sistelogger!
Bilde

anders99

Legg inn av anders99 » lør 16 feb 2008 10:38

nordreaker skrev:I oversikten over sistelogger ser det ut som om jeg har logget Kobberhaugen GCHJNW 2 ganger. Det har jeg ikke. Men jeg skrev helt feil logg først og slettet den. :oops: Håper det kan rettes i sistelogger!
Ingenting rettes i sistelogger.
Men statistikken vil bli rettet opp.
(flyttet dette emnet dit det hører hjemme)

Brukeravatar
nordreaker
Senior
Senior
Sted: Oslo

Legg inn av nordreaker » lør 16 feb 2008 12:05

Takk!
Bilde

Svar