Stoppa opp?

Forslag til forbedringer, rapportering av feil, driftsmeldinger mm.
Svar
Brukeravatar
Team Olsson
Senior
Senior
Innlegg:392
Registrert:tir 18 des 2007 21:48
Sted:Tromsø
Re: Stoppa opp?

Legg inn av Team Olsson » søn 09 aug 2009 19:14

bjorges skrev:
Team Olsson skrev:Savner statistikken. Er det ikke mulig å gi en bedre tidangivelse enn plutselig når den er tilbake?
Tidligst fredag for min del :)
Takk for svar. Håper den ikke kræsjer igjen når alle funnene på cachene mine tikker inn.
Bilde

Surrehuene
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:5
Registrert:man 06 jul 2009 20:00

Re: Stoppa opp?

Legg inn av Surrehuene » søn 09 aug 2009 19:45

Og jeg som trodde vi hadde vært så flinke med våre 20 i august. :( Jaja.... det blir kult når statestikken er oppe igjen, dah! :)

anders99

Re: Stoppa opp?

Legg inn av anders99 » man 10 aug 2009 08:04

Jeg har vært på ferie uten mobil og internett i 9 dager - noe som anbefales.

Statistikken stoppet selvsagt opp den første feriedagen, men er nå oppe igjen og vil forhåpentligvis være ferdig oppdatert i løpet av dagen.

Brukeravatar
nordreaker
Senior
Senior
Innlegg:304
Registrert:tor 29 nov 2007 21:27
Sted:Oslo

Re: Stoppa opp?

Legg inn av nordreaker » man 10 aug 2009 08:28

anders99 skrev:Jeg har vært på ferie uten mobil og internett i 9 dager - noe som anbefales.

Statistikken stoppet selvsagt opp den første feriedagen, men er nå oppe igjen og vil forhåpentligvis være ferdig oppdatert i løpet av dagen.
Det var deg vel unt, men du er veldig velkommen hjem fra ferie! :D :D :D :D :D
Bilde

anders99

Re: Stoppa opp?

Legg inn av anders99 » man 10 aug 2009 08:40

nordreaker skrev:Det var deg vel unt, men du er veldig velkommen hjem fra ferie! :D :D :D :D :D
Takk, men ferien er ikke over... Er bare innom som kjappest og blir borte til søndag, dog med mobiltelefon og mulighet for å sparke igang ting dersom det skulle stoppe opp igjen.

ArveAnd
Senior
Senior
Innlegg:889
Registrert:tor 06 des 2007 21:24
Sted:Melkeplassen

Re: Stoppa opp?

Legg inn av ArveAnd » tor 13 aug 2009 12:34

stopp igjen..? eller er det eg som har stoppa opp...

ArveAnd
Senior
Senior
Innlegg:889
Registrert:tor 06 des 2007 21:24
Sted:Melkeplassen

Re: Stoppa opp?

Legg inn av ArveAnd » søn 16 aug 2009 17:32

hm....

ArveAnd
Senior
Senior
Innlegg:889
Registrert:tor 06 des 2007 21:24
Sted:Melkeplassen

Re: Stoppa opp?

Legg inn av ArveAnd » tor 27 aug 2009 18:47

jau...

anders99

Re: Stoppa opp?

Legg inn av anders99 » tor 27 aug 2009 20:31

ArveAnd skrev:jau...
Jeg er klar over det, men er litt usikker på akkurat hva feilen er.

Akkurat nå er jeg på fjellet, og mitt prioriterte problem er hva jeg skal gjøre med en kilo stor sik. Så det er mulig ting må vente til søndag.

Brukeravatar
hysse
Senior
Senior
Innlegg:328
Registrert:man 26 nov 2007 21:49
Sted:Marokko

Re: Stoppa opp?

Legg inn av hysse » tor 27 aug 2009 21:30

anders99 skrev:
Akkurat nå er jeg på fjellet, og mitt prioriterte problem er hva jeg skal gjøre med en kilo stor sik.
Lett salting med et snev av sukker og så en omgang varmrøyking.
Serveres med flatbrød ,godt smør ,goe poteter og gammel opplandsk.
Øl passer bra å drikke til.
god natt og god morgen
You cannot solve a problem with the same mind that created it. -Albert Einstein
If people think nature is their friend, then they sure don't need an enemy.

anders99

Re: Stoppa opp?

Legg inn av anders99 » fre 28 aug 2009 19:32

hysse skrev:Lett salting med et snev av sukker og så en omgang varmrøyking.
Serveres med flatbrød ,godt smør ,goe poteter og gammel opplandsk.
Øl passer bra å drikke til.
Takk!

Det var omtrent slik jeg hadde tenkt meg det, og til tross for litt jonglering med garnityret (den gamle kom dessverre fra feil fylke) ble resultatet en kulinarisk innertier.

Statistikken er det verre med, der må ISP involveres. Takk til whoelse for hjelp.

THUNDER007
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:7
Registrert:søn 14 jun 2009 10:07

Re: Stoppa opp?

Legg inn av THUNDER007 » lør 29 aug 2009 18:05

Dårlig at ansvarshavende for dette drar på fisketur....Bytt ham ut...Dette er for dårlig...

Brukeravatar
GorgonVaktmester
Senior
Senior
Innlegg:1103
Registrert:fre 24 apr 2009 23:29
Sted:Skien
Kontakt:

Re: Stoppa opp?

Legg inn av GorgonVaktmester » lør 29 aug 2009 18:55

THUNDER007 skrev:Dårlig at ansvarshavende for dette drar på fisketur....Bytt ham ut...Dette er for dårlig...
Jeg håper at dette var et dårlig forsøk på ironi!!

"Anvarshavende" har drevet med dette helt gratis i lang tid, og har til tider sågar betalt utgiftene som er forbundet med dette av egen lomme! At han velger å reise på fisketur er han vel unt! Og at det stopper opp på en slik måte at han ikke klarer å sette det i gang igjen "remote" er slikt som kan skje. Og ingen av oss tar vel skade av at statistikksidene ikke er helt oppdatert noen få dager??

Anders99: Jeg håper du har det fint på tur og at tanken på at statistikken har stoppet opp ikke ødelegger hverken turopplevelsen, nattesøvnen eller noe annet for deg!!
Reparere, Reflektere, Reformere, Resignere, Respirere, Resultere, Respektere, eh.... Pompel og Piilt!

ArveAnd
Senior
Senior
Innlegg:889
Registrert:tor 06 des 2007 21:24
Sted:Melkeplassen

Re: Stoppa opp?

Legg inn av ArveAnd » lør 29 aug 2009 20:13

THUNDER007 skrev:Dårlig at ansvarshavende for dette drar på fisketur....Bytt ham ut...Dette er for dårlig...
dette var eit særdeles upassande innlegg.

Stå på Anders! og lykke til med fiskinga!

pjacklam
Senior
Senior
Innlegg:810
Registrert:tir 13 mai 2008 09:39
Sted:Der bekken stilner av og blir til en svart kulp mellom granene

Re: Stoppa opp?

Legg inn av pjacklam » søn 30 aug 2009 14:22

GorgonVaktmester skrev:Jeg håper at dette var et dårlig forsøk på ironi!! "Anvarshavende" har drevet med dette helt gratis i lang tid, og har til tider sågar betalt utgiftene som er forbundet med dette av egen lomme! At han velger å reise på fisketur er han vel unt! Og at det stopper opp på en slik måte at han ikke klarer å sette det i gang igjen "remote" er slikt som kan skje. Og ingen av oss tar vel skade av at statistikksidene ikke er helt oppdatert noen få dager??
ArveAnd skrev:dette var eit særdeles upassande innlegg.
Jeg synes ikke deres kritikk av THUNDER007 er noe særlig bedre enn THUNDERs kritikk av «ansvarshavende». Jeg er enig i at THUNDERs kritikk var urimelig, men THUNDER007 er relativt ny, og det er ikke sikkert vedkommende visste hvordan statistikken drives. Jeg synes dere burde forklart hvordan det hele virker før dere kappet hodet av en nykommer. Jeg er absolutt blant dem som setter stor pris på anders99s arbeid med statistikken, men samtidig ser jeg at det ikke opplagt eller lett for en nykommer å finne ut at statistikken er drevet som ubetalt frivillig arbeid.

Mitt forslag er at anders99, når han har anledning, lager en lenke nederst til venstre på http://stat.gcinfo.no/ som heter «Om statistikken», som kort forklarer hvordan sidene er drevet, hvor man kan henvende seg om noe er galt og at forventet responstid i ferier kan være flere uker. Det vil kanskje spare irritasjon og stress både for dem som bruker statistikken og for dem som står bak den.
~/.signature: No such file or directory.

Svar