Avvik mellom heading og oversikt

Forslag til forbedringer, rapportering av feil, driftsmeldinger mm.
Svar
simpsons
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:28
Registrert:tir 18 des 2007 23:21
Sted:Oslo Nord
Avvik mellom heading og oversikt

Legg inn av simpsons » tir 30 nov 2010 18:35

I oversikten over mine cacher viser headingen at jeg har funnet 1072, mens detaljert pr. cache viser 1068.
Hvorfor er det avvik her?

anders99

Re: Avvik mellom heading og oversikt

Legg inn av anders99 » tir 30 nov 2010 19:07

simpsons skrev:I oversikten over mine cacher viser headingen at jeg har funnet 1072, mens detaljert pr. cache viser 1068.
Hvorfor er det avvik her?
I utgangspunktet vet jeg ikke, selv om jeg har en fornemmelse av at dette har vært oppe tidligere og har en naturlig forklaring.

Hvor mange funn skal det egentlig være?

anders99

Re: Avvik mellom heading og oversikt

Legg inn av anders99 » tir 30 nov 2010 21:28

anders99 skrev:
simpsons skrev:I oversikten over mine cacher viser headingen at jeg har funnet 1072, mens detaljert pr. cache viser 1068.
Hvorfor er det avvik her?
I utgangspunktet vet jeg ikke, selv om jeg har en fornemmelse av at dette har vært oppe tidligere og har en naturlig forklaring.
Jeg har sjekket litt mer, og finner 4 funnet-logger registrert på deg som ser ut som de har blitt slettet i eftertid. Kan det stemme?

simpsons
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:28
Registrert:tir 18 des 2007 23:21
Sted:Oslo Nord

Re: Avvik mellom heading og oversikt

Legg inn av simpsons » tir 30 nov 2010 22:56

Ja, det kan nok stemme at det kan ligge noen logger som ble slettet og deretter lagt inn igjen etterpå.
Dette ble gjort for en tid tilbake da de ikke dukket opp i oversikten. Fikk da beskjed fra deg om at dette ikke skulle gjøres fordi det kunne forårsake feil statistikken. Dette er da kanskje en slik feil? Tror det var flere enn 4 logger som ble slettet og lagt inn igjen, men husker ikke eksakt. Det korrekte antallet skal nok være 1069. ( Er 4 funn 27.11 - bare 3 hadde kommet med tidligere idag )

Svar