AUDA

Forslag til forbedringer, rapportering av feil, driftsmeldinger mm.
Svar
simpsons
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:28
Registrert:tir 18 des 2007 23:21
Sted:Oslo Nord
AUDA

Legg inn av simpsons » man 10 mai 2010 19:37

Det har kommet inn en dobbeltlogging av mitt funn på Stabekk stasjon ( GC1D3J7 ) den 4.4. Kan nok være fordi jeg slettet og la den inn på nytt for å få den inn i statistikken. Fint hvis den ene kunne fjernes fra statistikken.. :D

anders99

Re: AUDA

Legg inn av anders99 » man 10 mai 2010 20:25

simpsons skrev:Det har kommet inn en dobbeltlogging av mitt funn på Stabekk stasjon ( GC1D3J7 ) den 4.4. Kan nok være fordi jeg slettet og la den inn på nytt for å få den inn i statistikken. Fint hvis den ene kunne fjernes fra statistikken.. :D
Du skal aldri, jeg gjentar aldri, dobbeltlogge slik bare for å komme med på statistikken.

Grunnen til at det glipper logger er at det kommer inn flere logger enn det er plass til på sistelogger-siden til Groundspeak. Å generere enda flere logger vil mao. bare øke problemet.

Når en logg ikke har kommet med på statistikken, så skriver man en melding i "Mangler et par funn"-tråden, eller man venter i noen uker på at ting retter seg av seg selv.

I ditt tilfelle vil også ting rette seg av seg selv neste gang cachen blir lest inn.

simpsons
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:28
Registrert:tir 18 des 2007 23:21
Sted:Oslo Nord

Re: AUDA

Legg inn av simpsons » tir 11 mai 2010 20:22

Da skal jeg slutte å slette logg og legge inn på nytt. Beklager dette.

Svar