Feillogging

Forslag til forbedringer, rapportering av feil, driftsmeldinger mm.
Svar
KHaugen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:11
Registrert:man 23 nov 2009 15:07
Feillogging

Legg inn av KHaugen » søn 03 jan 2010 09:13

Var så uheldig i går at jeg skrev logg til feil cache. (GC22A16 Sleipner - som jeg fant 30.12) Jeg slettet den med en gang jeg oppdaget det (etter 10 minutter...)
Auda2 fanget imidlertid opp loggen og jeg havnet der - kanskje fortjent når jeg "driter på draget... :oops: "

Samtidig logget jeg GC1XRQM Biblioteket - den har ikke kommet med...

Brukeravatar
LUDO
Bruker
Bruker
Innlegg:182
Registrert:ons 02 des 2009 15:20
Sted:Lindeberg, Oslo

Re: Feillogging

Legg inn av LUDO » tor 04 mar 2010 18:52

Har også logget en feil - Hose Tower GC18T37. Var litt for ivrig og logget denne først, selv om det var den siste jeg fant. Slettet derfor loggen og logget den til slutt slik at rekkefølgen skulle bli riktig, og nå er det to av den her på statistikken. Går det seg til eller er jeg stuck på Auda 2 til evig tid nå? :?:
Bilde Bilde
Bilde

pjacklam
Senior
Senior
Innlegg:810
Registrert:tir 13 mai 2008 09:39
Sted:Der bekken stilner av og blir til en svart kulp mellom granene

Re: Feillogging

Legg inn av pjacklam » tor 04 mar 2010 20:29

LUDO skrev:Har også logget en feil - Hose Tower GC18T37. Var litt for ivrig og logget denne først, selv om det var den siste jeg fant. Slettet derfor loggen og logget den til slutt slik at rekkefølgen skulle bli riktig, og nå er det to av den her på statistikken. Går det seg til eller er jeg stuck på Auda 2 til evig tid nå? :?:
Dette retter seg opp med tiden.

Litt på siden, men er det noe poeng i å logge cachene i den rekkefølgen du fant dem? Det har jeg aldri brydd meg om.
~/.signature: No such file or directory.

Brukeravatar
LUDO
Bruker
Bruker
Innlegg:182
Registrert:ons 02 des 2009 15:20
Sted:Lindeberg, Oslo

Re: Feillogging

Legg inn av LUDO » tor 04 mar 2010 21:18

Takk for info!

Det er vel ikke så mye vits å være nøye med rekkefølgen, og vanligvis er jeg ikke det. Men denne gangen var det cache #200. Greit at det er den "rette" cachen som vises i evt cachestats. Hadde dessuten samme tema som cache #100 :wink:
Bilde Bilde
Bilde

Svar