Bistand til statistikken.

Forslag til forbedringer, rapportering av feil, driftsmeldinger mm.
Svar
Brukeravatar
bjorges
Senior
Senior
Innlegg:1472
Registrert:ons 21 nov 2007 08:26
Sted:Molde
Kontakt:
Bistand til statistikken.

Legg inn av bjorges » tir 15 sep 2009 08:19

Jeg foreslår at de som kan bistå med statistikken, melder seg i denne tråden, og diskuterer eventualiteter her :)
Bilde

anders99

Re: Bistand til statistikken.

Legg inn av anders99 » tir 15 sep 2009 08:57

bjorges skrev:Jeg foreslår at de som kan bistå med statistikken, melder seg i denne tråden, og diskuterer eventualiteter her :)
Jeg har ikke kapasitet til å følge med på en egen tråd om slikt, så det synes jeg var en dårlig ide.

Dersom noen bobler over med overskudd, har kompetanse på PHP, MySQL mm. og er rimelig selvdrevne, kan de ta direkte kontakt med meg.

Brukeravatar
steppen
Bruker
Bruker
Innlegg:115
Registrert:man 22 des 2008 03:48
Sted:Lørenskog

Re: Bistand til statistikken.

Legg inn av steppen » tir 15 sep 2009 12:49

Som sagt tidligere:

Jeg kan noe om php, noe om mysql og noe om linux. Jeg kan antagelig nok til å kunne utvikle et script, men synes at det virker litt unødvendig at hver mann må lage sitt eget. Dessuten trenger jeg/vi noen flere detaljer om hva scriptet konkret skal gjøre.

Når det ble sagt at "olaor" hadde laget et script håpet jeg at det var noe som vi andre kunne dra nytte av, men det er kanskje ikke tilfelle?

Det er ikke et "must" for meg å hjelpe til med dette, bare et tilbud. Er det uinteressant med slik hjelp så er det helt greit for meg. Da trenger ingen av oss å bruke mer energi på dette.

Beste hilsen
Stein
BildeBilde

Brukeravatar
LUDO
Bruker
Bruker
Innlegg:182
Registrert:ons 02 des 2009 15:20
Sted:Lindeberg, Oslo

Re: Bistand til statistikken.

Legg inn av LUDO » lør 20 feb 2010 18:01

Jeg er PHP-ninja ;)

Bidrar gjerne hvis det er noen konkrete oppgaver som skal løses. Har ikke all verdens med tid, men det er bare å spørre i vei. Man finner vel alltids tid for en sånn god sak som dette.
Bilde Bilde
Bilde

Svar