Auda 2 listen

Forslag til forbedringer, rapportering av feil, driftsmeldinger mm.
Raff1
Junior
Junior
Innlegg:52
Registrert:tor 19 aug 2010 13:30
Re: Auda 2 listen

Legg inn av Raff1 » søn 17 okt 2010 10:29

Hensikten med auda2-lista er så vidt jeg har forstått å være en oversikt slik at folk kan rette på mulige tabber. Doble poster, TB drop som funn etc. Hva med å fjerne doble funn på arkiverte cacher fra lista? Jeg Ser overhodet ikke hensikten med å ha de der siden det ofte er snakk om cachere/eiere som ikke er aktive lenger. Ha slik gammel last på auda2 gjør jo naturligvis at den blir veldig mye lenger enn nødvendig, og den er jaggu meg lang nok som det er! :P

Brukeravatar
LUDO
Bruker
Bruker
Innlegg:182
Registrert:ons 02 des 2009 15:20
Sted:Lindeberg, Oslo

Re: Auda 2 listen

Legg inn av LUDO » tor 12 mai 2011 19:14

Klarte å få til en dobbel-logging på Lambertsetersenderen når jeg logget fra mobilen for en gangs skyld tidligere i dag (noe må man jo gjøre på venterom!). Kan noen fikse? GCRHX0

På forhånd takk.

PS. Det er overhodet ingen hast 8)
Bilde Bilde
Bilde

Brukeravatar
la7tma
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:38
Registrert:ons 20 feb 2008 19:57
Sted:bor i oslo cacher i trøndelag

Re: Auda 2 listen

Legg inn av la7tma » tir 09 aug 2011 17:40

fant denne på en logg syns det er så god gjort at den fortenner en plass på auda lista.
bildet er redigert så at jeg ikke henger ut noen.
var litt vanskelig å telle hvor mange ganger personen hadde logget men jeg tror dette ble rett
Vedlegg
dobbellogg.jpg
dobbellogg.jpg (255.16kiB)Vist 7465 ganger

samuels1
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:10
Registrert:ons 29 jun 2011 20:47

Re: Auda 2 listen

Legg inn av samuels1 » tir 22 nov 2011 11:17

I helgen kom jeg i skade for å glemme en cache da jeg redigstrerte noen funn. Siden det ikke var så mange det var snakk om før jeg oppdaget det og jeg hadde lyst til å få rett rekkefølge, slettet jeg noen logginger og startet på nytt igjen. Ser nå at Karljohansvern Fergeleiet (http://coord.info/GC2ZH9H) rakk å bli registrert opp dobbelt opp og at jeg dermed havnet på "Auda 2-listen".

Jeg hadde ikke 2 synlige logger på samme cache ved noen tilfeller, men tror jeg kanskje varierte logg teksten litt i de forskjellige loggene mine.

Hilsen

samuels1

Svar