TB som vil hike fra Trondheim til Bergen?

Svar
Brukeravatar
Thor Arild
Bruker
Bruker
Innlegg:210
Registrert:søn 03 feb 2008 20:26
Sted:Heimdal
Kontakt:
TB som vil hike fra Trondheim til Bergen?

Legg inn av Thor Arild » man 31 mar 2008 20:27

Jeg skal til Bergen 11.april, hvis det er noen som har en TB som vil hike med oss er det bare å melde seg. Kan selvfølgelig ta med noen på returen også.
BildeBilde

Brukeravatar
Tjafsen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:29
Registrert:lør 15 mar 2008 19:18
Sted:Molde

Re: TB som vil hike fra Trondheim til Bergen?

Legg inn av Tjafsen » man 31 mar 2008 23:04

Har akkurat droppet TB'en Hgsd's crazy fish i The Bergen Travel Bug Hotel som ønsker å komme seg vekk fra Bergen. Den kunne du jo tatt med deg tilbake til Trønderriket :!
Bilde

elimmen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:14
Registrert:fre 22 feb 2008 15:38

Re: TB som vil hike fra Trondheim til Bergen?

Legg inn av elimmen » tir 01 apr 2008 00:08

Jeg skal på event i Cambridge i pinsen. TB-er som vil den veien, kan bevege seg vestover mot Stavanger. :)

avigerus
Senior
Senior
Innlegg:574
Registrert:ons 05 des 2007 23:08
Sted:Porsgrunn

Re: TB som vil hike fra Trondheim til Bergen?

Legg inn av avigerus » tir 01 apr 2008 10:32

Hei,
har selvsagt lyst på en utenlandstur med TBer. Flott at vi har noen reisende geocachere som har plass i kofferten sin! :lol:
Har selv god plass i min, men jeg skal til Egersund nå snart....deretter til Tromsø, med mellomlanding rundt omkring på østlandet... ^^
Bilde

Norselander
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:14
Registrert:tir 19 feb 2008 10:24

Re: TB som vil hike fra Trondheim til Bergen?

Legg inn av Norselander » tir 01 apr 2008 14:07

avigerus skrev:Hei,
har selvsagt lyst på en utenlandstur med TBer. Flott at vi har noen reisende geocachere som har plass i kofferten sin! :lol:
Har selv god plass i min, men jeg skal til Egersund nå snart....deretter til Tromsø, med mellomlanding rundt omkring på østlandet... ^^
Hey, TB'en min skal til Tromsø. Må'kke la de fæle anti-TB Gestapoene få tak i'n, da blir den henretta :lol:

ingsve
Senior
Senior
Innlegg:999
Registrert:ons 05 mar 2008 18:07
Sted:Lillesand
Kontakt:

Re: TB som vil hike fra Trondheim til Bergen?

Legg inn av ingsve » tir 01 apr 2008 19:52

Hei

Får hive meg på å tilby plass til Paris i midten av april.
Før det er det også mulighet til en tur til Montenegro (Igalo) men er usikker på muligheten for å komme seg rundt for å finne cacher her.

ingsve
Bilde

Brukeravatar
Thor Arild
Bruker
Bruker
Innlegg:210
Registrert:søn 03 feb 2008 20:26
Sted:Heimdal
Kontakt:

Re: TB som vil hike fra Trondheim til Bergen?

Legg inn av Thor Arild » ons 16 apr 2008 13:11

Tjafsen skrev:Har akkurat droppet TB'en Hgsd's crazy fish i The Bergen Travel Bug Hotel som ønsker å komme seg vekk fra Bergen. Den kunne du jo tatt med deg tilbake til Trønderriket :!
Hadde en fin tur til Bergen, men Hgsd's crazy fish i The Bergen Travel Bug Hotel var det noen andre som tok med seg.
Jeg la igjen 4 TB`er på turen og tok med 4 TB`er til Tr.heim.

Noen cachefunn, men det ble også mange DNF. Bergen sentrum kryr av micro og nanocacher. Tror ikke alle er på plass etter vinteren? Jeg leita bla.a lenge etter telefonkiosken ved The start of Fløyen,GC10QED. Kunne ikke skjønne hintene? Da vi kom hjem ser jeg at denne cachen ble temporarily unavailable etter at vi var der. Noen hadde fjernet telefonkiosken! Det var ikke oss, men vi kommer og henter gullet på høsten! ;-)

Thor Arild
BildeBilde

Svar