Sporbare - utlegg av flere

Svar
Falcon1975
Nybegynner
Nybegynner

Sporbare - utlegg av flere

Legg inn av Falcon1975 » ons 24 okt 2012 13:42

Hei.

Jeg hadde ved ett lite uhell (selvforskyldt) samlet opp 6 sporbare over en periode på 1 mnd. Disse ble plassert i en boks fortløpende med tanke på å ta dem ut ved neste anledning, noe jeg selvfølgelig greide å glemme hver gang.

Fikk heldigvis mail fra en som pent spurte om jeg kunne legge ut nevnte sporbare og fikk fart i rumpa og gjorde ett masseutslipp (6 stk). Jeg skrev da ett notat på loggen (nettbasert logg) at 6 sporbare var lagt ut.

Spørsmålet mitt er om man pleier å varsle på andre måter? Tenker da på om det er noen som tar seg bryet med å kjøre "land & strand" for å plukke dem opp/logge dem burde ha vist at det lå 6 stk der.....

mvh
Frode

Brukeravatar
mamoreb
Senior
Senior
Sted: Oslo

Re: Sporbare - utlegg av flere

Legg inn av mamoreb » ons 24 okt 2012 14:26

Hei Frode,

Jeg gikk inn på profilen din og så hvilke reisevenner og hvilken cache det gjaldt. Det ser ut som du har gjort alt riktig. Reisevennene har dukket opp på cachesiden, i listen over cachens innhold. Dette er den informasjonen folk flest bruker dersom man ønsker å reise "land og strand rundt" i håp om å få plukket opp noen reisevenner. Jeg kan ikke se at det er behov for å varsle på andre måter. De som følger med på cachen, og de som følger med på de aktuelle resevennene, får automatisk beskjed når du logger dette på nettet.
Bilde

Falcon1975
Nybegynner
Nybegynner

Re: Sporbare - utlegg av flere

Legg inn av Falcon1975 » ons 24 okt 2012 14:35

Takk for rask tilbakemelding, godt at man gjør noe riktig :D

Svar