Sliter litt med TB listen på min profil

Svar
E-Lie
Bruker
Bruker

Sliter litt med TB listen på min profil

Legg inn av E-Lie » fre 29 jul 2011 19:45

Siden til geocashing.com har endret utseende mens jeg var på ferie! Tatt med meg to TB og logget dem som funnet, men i lista mi er de ikke! Smartingen, jeg har jo sendt de videre uten å sjekke kontoen! Hva gjør jeg nå?
Sånn går det med amatører!

sjolja
Bruker
Bruker

Re: Sliter litt med TB listen på min profil

Legg inn av sjolja » fre 29 jul 2011 22:26

Du behøver ikke å gjøre noen ting, de neste som plukker dem opp vil bruke "grab it from somewhere else", spesielt når de finner den i en cache hvor de ikke er registrert. En annen måte er å spørre de som la de ut, for TB'ene vil fortsatt være registrert i den cachen hvor du tok dem, så kanskje de har notert nummerne. Selv har jeg moro av å notere navn og nummer på TB og GC som jeg har hatt, for å se hvordan det har gått med dem senere.

Synth75
Senior
Senior

Legg inn av Synth75 » fre 29 jul 2011 23:00

Du kan sende en email til eierene. De har kodene og da får du rettet opp. Eier vet da også hva som har skjedd.

E-Lie
Bruker
Bruker

Legg inn av E-Lie » søn 07 aug 2011 16:38

Tusen takk for råd! Dene gangen fikk jeg ryddet opp med å hente de tilbake. Logget de inn på nytt og dermed ble saken løst. Men jeg regner med at flere noviser som meg klarer å gjøre samme "tabbe"
Biten med å skrive ned TB er i egne lite logg er morsom. Det skal jeg se om jeg klarer å få til også for de som allerede er videre. :)

Svar