Sent from my iPhone using Tapatalk

pjacklam
Senior
Senior
Innlegg:810
Registrert:tir 13 mai 2008 09:39
Sted:Der bekken stilner av og blir til en svart kulp mellom granene
Re: Sent from my iPhone using Tapatalk

Legg inn av pjacklam » ons 11 mai 2011 21:44

krl69 skrev:
pjacklam skrev:Det er flere av oss som syntes bao hadde et poeng. Hvis du ikke liker budskapet hans, synes jeg heller du bare skal overse hele tråden.
Nei. Hvorfor skal jeg overse tråden når man ikke klarer å overse en signatur?
Fordi du selv synes dette temaet er uviktig.
~/.signature: No such file or directory.

HundenHera
Bruker
Bruker
Innlegg:189
Registrert:man 25 feb 2008 14:57

Re: Sent from my iPhone using Tapatalk

Legg inn av HundenHera » ons 11 mai 2011 21:58

.

Brukeravatar
krl69
Senior
Senior
Innlegg:507
Registrert:lør 23 apr 2011 15:51

Re: Sent from my iPhone using Tapatalk

Legg inn av krl69 » ons 11 mai 2011 22:49

pjacklam skrev:
krl69 skrev:
pjacklam skrev:Det er flere av oss som syntes bao hadde et poeng. Hvis du ikke liker budskapet hans, synes jeg heller du bare skal overse hele tråden.
Nei. Hvorfor skal jeg overse tråden når man ikke klarer å overse en signatur?
Fordi du selv synes dette temaet er uviktig.
Jeg sier nesten som BAO:

"Når det er noe jeg er uenig eller synes er uviktig så har jeg to muligheter.
Jeg kan tie stille og overse temaet, eller jeg kan ytre min mening.

Slik jeg ser det er et forum et egnet sted til å ytre sin mening.
Noen liker ikke mine meninger, noe som er helt greit, og andre er med.

I alle fall ser det ut som om jeg fikk meddelt et budskap på denne måten."


Selvom jeg synes temaet er uvesentlig, synes jeg det er vesentlig at forumet får tråder som kun er ment som støy, fjas og trolling, men det er ikke fornuftig og god bruk av forumet. Dette er min oppriktige mening. Liker dere ikke meningen(e) min(e), så er det helt greit.

Punktum finale.

ArveAnd
Senior
Senior
Innlegg:889
Registrert:tor 06 des 2007 21:24
Sted:Melkeplassen

Re: Sent from my iPhone using Tapatalk

Legg inn av ArveAnd » tor 12 mai 2011 19:25

gcinfo.no skrev:Du kan ikke blokkere administratorer eller moderatorer.

Det var da som svarte!
^^

Brukeravatar
kesyv
Junior
Junior
Innlegg:81
Registrert:lør 04 jun 2011 20:24

Sent from my iPhone using Tapatalk

Legg inn av kesyv » søn 05 jun 2011 19:34

Hvorfor ender nesten alle tråder jeg leser med krangel og munnhuggeri? Og det er stort sett 2-3 personer dette gjelder... Kan dere ikke bare krangle på pm, så slipper vi andre å skrolle igjennom side på side med vissvass:(

Team_Sofa
Junior
Junior
Innlegg:50
Registrert:fre 27 mai 2011 21:06

Re: Sent from my iPhone using Tapatalk

Legg inn av Team_Sofa » søn 05 jun 2011 23:58

Tilbake on-topic:
Som nykommer, etter å ha lurt på hva signaturen til en bestemt bruker her inne som får mye pes for nettopp signaturen sin (uten å nevne navn/nick) var for noe begynte jeg å sjekke ut tapatalk!
Jeg fant fort ut at dette var en kjekk app til både iphone, samtlige androids (har både sony, htc og samsung med android i hus) og til nokia-telefoner. Fant også ut at noe litt tilsvarende (RapidRead) fantes til windowstelefoner.

For meg som er ny på forumet var dette et nyttig "tips" jeg hadde gått glipp av om det ikke var for signaturen. Og nå når jeg vet om det klarer jeg fint å overse de signaturene jeg måtte synes er støy. Det finnes mye annen "støy" på alle forum til at jeg gidder å henge meg opp i signaturer. Og til deg som alltid har "Tapatalk" i signaturen din - takker for tipset!!! :)
Bilde

Brukeravatar
hstad
Senior
Senior
Innlegg:711
Registrert:søn 20 jun 2010 13:10

Sent from my iPhone using Tapatalk

Legg inn av hstad » man 06 jun 2011 07:30

Hyggelig at vi kan være til hjelp:)
Tapatalk fungerer helt utmerket for meg, bruker nesten aldri forumet fra datamaskin lenger!


Mvh hstad on Tapatalk

pjacklam
Senior
Senior
Innlegg:810
Registrert:tir 13 mai 2008 09:39
Sted:Der bekken stilner av og blir til en svart kulp mellom granene

Re: Sent from my iPhone using Tapatalk

Legg inn av pjacklam » man 06 jun 2011 08:43

Team_Sofa skrev:For meg som er ny på forumet var dette et nyttig "tips" jeg hadde gått glipp av om det ikke var for signaturen. Og nå når jeg vet om det klarer jeg fint å overse de signaturene jeg måtte synes er støy. Det finnes mye annen "støy" på alle forum til at jeg gidder å henge meg opp i signaturer. Og til deg som alltid har "Tapatalk" i signaturen din - takker for tipset!!! :)
Tips om nyttig teknologi er alltid en god ting. Underforumet Teknisk er velegnet til sånt.
~/.signature: No such file or directory.

Brukeravatar
LUDO
Bruker
Bruker
Innlegg:182
Registrert:ons 02 des 2009 15:20
Sted:Lindeberg, Oslo

Re: Sent from my iPhone using Tapatalk

Legg inn av LUDO » ons 15 jun 2011 21:56

Jeg også sjekket ut Tapatalk takket være denne tråden. Funker utmerket! Takker :mrgreen:
Bilde Bilde
Bilde

Chrispa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:28
Registrert:søn 15 mai 2011 21:32

Re: Re: Sent from my iPhone using Tapatalk

Legg inn av Chrispa » tor 16 jun 2011 05:29

LUDO skrev:Jeg også sjekket ut Tapatalk takket være denne tråden. Funker utmerket! Takker :mrgreen:
Enig

Sent from my Desire HD using Tapatalk
Bilde

Brukeravatar
team fredrune
Bruker
Bruker
Innlegg:194
Registrert:lør 19 mar 2011 21:44
Sted:Sandefjord
Kontakt:

Re: Sent from my iPhone using Tapatalk

Legg inn av team fredrune » tor 16 jun 2011 09:15

Synes signaturer er litt artig jeg. Er visst ikke forbudt heller.. Å blir det forbudt så lover jeg å fjerne den raskt!
TEAM FREDRUNE
består av:
Fred Rune Nilsen
Ågot Nilsen
Bilde

anders99

Re: Sent from my iPhone using Tapatalk

Legg inn av anders99 » tor 16 jun 2011 09:58

team fredrune skrev:Synes signaturer er litt artig jeg. Er visst ikke forbudt heller.. Å blir det forbudt så lover jeg å fjerne den raskt!
Så lenge det ikke dreier seg om spam eller annen reklame blir det ikke restriksjoner på signaturene.

Men i den grad man forsøker å få frem en mening, blir den i stor grad borte når signaturen tar 5-6 ganger så mye plass som det man skriver.

Det samme gjelder forsåvidt også måten enkelte bruker "siteringsfunksjonen" på. Det man siterer bør kun være det som er relevant for svaret man gir. En god tommelfingerregel er også at dersom man siterer vesentlig mer tekst enn man selv skriver, burde man kanskje vurdere å enten trimme sitatet eller droppe hele meldingen.

Brukeravatar
solve
Senior
Senior
Innlegg:705
Registrert:man 11 feb 2008 15:18

Re: Sent from my iPhone using Tapatalk

Legg inn av solve » tor 16 jun 2011 23:13

Denne tråden minnet meg plutselig på hvorfor jeg lenge nektet å delta på webforum, men holdt meg til Usenet...
Scoring var en veldig fin funksjon...
BildeBilde

Team_Sofa
Junior
Junior
Innlegg:50
Registrert:fre 27 mai 2011 21:06

Re: Sent from my iPhone using Tapatalk

Legg inn av Team_Sofa » fre 17 jun 2011 00:41

Jeg liker faktisk signaturene...
For det første synes jeg de "personliggjør" litt - lettere å huske/skille mellom de forskjellige forumbrukerne. For det andre synes jeg det er interessant å se hva slags telefoner folk bruker... sært nok, men sant.

Det jeg kanskje stussser mest på er hvorfor en kort setning som "sendt fra min Xperia Play" skulle irritere mer enn en grafikklogo med antall cachefunn, bilder osv - kanskje fulgt opp av en ny grafikklogo med rankingliste i norge eller lignende..? De logoene tar mye mer plass. Jeg personlig er for at folk bruker det de selv liker - og ønsker gjerne signaturer med både telefonmodell og app/program de bruker. :-)
Bilde

Brukeravatar
team fredrune
Bruker
Bruker
Innlegg:194
Registrert:lør 19 mar 2011 21:44
Sted:Sandefjord
Kontakt:

Re: Sent from my iPhone using Tapatalk

Legg inn av team fredrune » fre 17 jun 2011 07:54

Team_Sofa skrev:Jeg liker faktisk signaturene...
For det første synes jeg de "personliggjør" litt - lettere å huske/skille mellom de forskjellige forumbrukerne. For det andre synes jeg det er interessant å se hva slags telefoner folk bruker... sært nok, men sant.

Det jeg kanskje stussser mest på er hvorfor en kort setning som "sendt fra min Xperia Play" skulle irritere mer enn en grafikklogo med antall cachefunn, bilder osv - kanskje fulgt opp av en ny grafikklogo med rankingliste i norge eller lignende..? De logoene tar mye mer plass. Jeg personlig er for at folk bruker det de selv liker - og ønsker gjerne signaturer med både telefonmodell og app/program de bruker. :-)

+1
TEAM FREDRUNE
består av:
Fred Rune Nilsen
Ågot Nilsen
Bilde

Svar