Endre mail

Svar
marlin85
Bruker
Bruker
Innlegg:156
Registrert:ons 09 feb 2011 18:11
Sted:Lier
Endre mail

Legg inn av marlin85 » fre 04 mar 2011 08:47

Hei!

Jeg har hatt en del problemer med yahoo mailen min. Det vil si at den sender ut nye cacher som publiseres alt for sent til meg. Ofte kan det ta opp til 40 minutter og da er jo sjangsen for å ta en FTF liten.

Jeg har opprettet en ny mail konto på gmail.com. Problemet er at jeg ikke finner ut av hvordan jeg bytter Primary mail eller får endret mailen på når jeg skal sette opp Instant-Notify feature slik at jeg får tilsendt mail når nye cacher dukker opp i området.

Håper at det er noen her inne som kan gi meg litt hjelp

MVH
Marlin85
Bilde

Bilde

marlin85
Bruker
Bruker
Innlegg:156
Registrert:ons 09 feb 2011 18:11
Sted:Lier

Re: Endre mail

Legg inn av marlin85 » fre 04 mar 2011 09:12

Da har jeg funnet ut av det problemet.

Jeg har gjort det sånn at mailen blir sendt til min iphone. Jeg har gjort noen tester mellom 2 mail kontoer og ser at jeg får mail på den aktuelle mailen. Men Iphonen varsler ikke selv om både roming og push står på.

Noen tips rundt dette?
Bilde

Bilde

pjacklam
Senior
Senior
Innlegg:810
Registrert:tir 13 mai 2008 09:39
Sted:Der bekken stilner av og blir til en svart kulp mellom granene

Re: Endre mail

Legg inn av pjacklam » fre 04 mar 2011 09:54

Ettersom dette ikke har noe med geocaching å gjøre, hører vel denne tråden hjemme et annet sted, f.eks. under «Teknisk».
~/.signature: No such file or directory.

anders99

Re: Endre mail

Legg inn av anders99 » fre 04 mar 2011 13:29

pjacklam skrev:Ettersom dette ikke har noe med geocaching å gjøre, hører vel denne tråden hjemme et annet sted, f.eks. under «Teknisk».
Flyttet til "Alt mulig".

marlin85
Bruker
Bruker
Innlegg:156
Registrert:ons 09 feb 2011 18:11
Sted:Lier

Re: Endre mail

Legg inn av marlin85 » fre 04 mar 2011 14:45

Tusen takk :)

Er ny på forumet så beklager denne feilen.

Er det noen som bruker Gmail på Iphone 4 som vet hvordan man får aktivert gmail som push mail?
Bilde

Bilde

anders99

Re: Endre mail

Legg inn av anders99 » fre 04 mar 2011 17:00

marlin85 skrev:Tusen takk :)

Er ny på forumet så beklager denne feilen.

Er det noen som bruker Gmail på Iphone 4 som vet hvordan man får aktivert gmail som push mail?
Ikke noe problem, feilposting er noe som de drevne forumgjengerne også driver med... :wink:

Jeg kan ikke noe om Iphone, men jeg har svart belte i Google (noe som man ikke trenger i ditt tilfelle). Plugger jeg inn '"iphone 4" gmail push' så finner jeg masse informasjon.

F.eks.: http://www.google.com/support/mobile/bi ... opic=14252

(Under forutsetning av ut du ikke har forsøkt det tidligere. Det også et vanlig problem når det blir bedt om hjelp at man glemmer å si hva man faktisk har prøvd ut allerede - slik at de som prøver å hjelpe gjør unødvendig dobbeltarbeid.)

Svar