Er det stuerent å la barna finne mine cacher?

AAHydeAndSeek
Bruker
Bruker
Innlegg:108
Registrert:man 27 jul 2009 20:11
Re: Er det stuerent å la barna finne mine cacher?

Legg inn av AAHydeAndSeek » ons 13 okt 2010 21:21

Jeg er svigesonen Svein-Egil nevnet i loggen fra Just Married i Asker :D Men siden tråden er ikke noe FTF diskusjon så skal jeg ikke si noe mer om det annet enn å si at Svigerfar fikk sin FTF (samme som ragnhildk fikk på 70 års dagen) og svigerson (A1) og svigerbarnabarn (A2) fikk logget alle sammen. Man kan gjør litt moro ut av en feiring. Men til saken, min datter A2HydeAndSeek får lov til å finne mine men hun aldri logge mens vi legger ut. Hun ofte logger mens vi er på tur i område for å legge ut en til eller for å gjøre vedlikehold lenge etter utlegging. Man må tenke på hvorfor vi gjør dette mistenksom :wink: hobby. For oss er det å komme ut og gjør noe annet enn mange andre tenåringer som sitte foran TV eller PC. Hvis hun er ut med meg på en vedlikeholdstur og logge en av mine så er målet mitt oppnådd.
Bilde

finnskoghuldra
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:17
Registrert:ons 28 okt 2009 22:53

Re: Er det stuerent å la barna finne mine cacher?

Legg inn av finnskoghuldra » søn 13 mar 2011 14:47

Jeg har så langt sjelden vært inne på forumet, men i dag har jeg litt god tid og logget derfor inn her :)

Jeg ser at det er en del nyttige tips å få her, og noen diskusjonstråder er jo litt interessante å følge, slik som denne.

Min sønn har hatt eget kallenavn hele tida og har fått logget funn på også noen av mine cacher, riktignok aldri som førstemann, men det har han heller ikke vært interessert i, - og jeg syns vel heller ikke det har vært aktuelt.

Interessen for caching hos barn kan fort forandre seg, så la barna få finne og logge alle cacher de vil! Sønnen min har kommet i en alder da det ikke er like stas å være med mor på caching lenger, så til dere som har ivrige småtroll som syns det er moro å finne skatter med gps, - stå på, la dem finne! :D

Svar