Søkeboksen nederst på siden

Svar
Brukeravatar
GadgetCats
Bruker
Bruker
Sted: Bergen
Kontakt:

Søkeboksen nederst på siden

Legg inn av GadgetCats » tir 31 aug 2010 11:24

Hos meg - i både IE og FF, hopper visningen av trådsider på forumet ned til bunnen av siden, og setter fokus på markøren i "Søk etter"-boksen. Dette er temmelig irriterende, spesielt når jeg trykker på siste innlegg-ikoner og begynner å lese, før siden etter et sekund eller to hopper ned. Jeg kan ikke huske at det har vært slik før.

Er dette bare hos meg, eller har andre også nylig begynt å oppleve dette? Noen som vet om innstillinger som kan hindre at dette skjer?

Det samme skjer på Grenlandsmafiaens forumside (som for øvrig er nede for øyeblikket, ser det ut til) - kanskje ikke overraskende, siden det er samme forumsystem.
Bilde

Brukeravatar
GorgonVaktmester
Senior
Senior
Sted: Skien
Kontakt:

Re: Søkeboksen nederst på siden

Legg inn av GorgonVaktmester » tir 31 aug 2010 13:28

Jeg har aldri opplevd dette, men jeg kjører Opera... :lol:
Reparere, Reflektere, Reformere, Resignere, Respirere, Resultere, Respektere, eh.... Pompel og Piilt!

toringes
Nybegynner
Nybegynner
Sted: Larvik - Vestfold

Legg inn av toringes » tir 31 aug 2010 14:18

Bruker både firefox og opera, på "flere" maskiner - men ikke opplevd det...

Brukeravatar
GadgetCats
Bruker
Bruker
Sted: Bergen
Kontakt:

Legg inn av GadgetCats » tir 31 aug 2010 15:16

Jeg testet det selv på både IE, FF, Chrome og Opera - det skjedde i alle unntatt Opera, hvorpå jeg trodde at det måtte ha med forumene å gjøre, dermed startet jeg denne tråden.

Men problemet lå selvsagt ikke her, synderen het "Autocomplete Pro" - malware/spyware som antivirusprogrammene mine ikke har fanget opp :grr:

Straks den var fjernet, var alt slik det skulle være :)
Bilde

Svar