Noen ord om statestikkene

Svar
avigerus
Senior
Senior
Sted: Porsgrunn

Noen ord om statestikkene

Legg inn av avigerus » fre 13 aug 2010 19:22

Siden jeg begynte med geocaching, har jeg prøvd å holde kontroll på min status, både når det gjelder funn og godkjente logger, men også hvor mange som ble funnet først - altså som FTF. Da kona og jeg også begynte å legge ut egne cacher, var det både hyggelig og spennende når andre skrev seg inn i våre "gjestebøker".
Derfor er jeg nå litt forvirret, men også litt stolt av statestikken nå i dag.
1. Vi nærmer oss nå meget raskt besøkende nr. 10.000 på våre cacher! Skulle ønske at statestikken var såpass god at vi kunne identifisere den som logget som nr. 10.000. Den eller de lover jeg skal få en flott gave....og da snakker vi GAVE!
2. Vi nærmer oss nå raskt den magiske 2000 norske funn-grense på egne funn. Det betyr en ny mail til Qurius og "tildeling" av jubileumscoin.
3. Vi har en pen utvikling i antall utlagte cacher - Nærmer oss pent og forsiktig 300
4. Vi topper status for funn og nivå på Earthcacher i Norge. Holder på med en Earthcache, og blir den godkjent er vi oppe på Platinium Master Level
5. Telemark troner som det absolutte fylke med flest cacher, og det bare fortsetter å komme nye...(Gamlemor-bææææ med flere er bare helt suverene her.....)
6. Vi får en flott oppdatering av funn ellers i landet også i statestikkene...

Det jeg vil i denne anledning er å sende en honør og hilsen til dere alle som har besøkt og logget inn i en eller flere av våre cacher.. Vi har lest stort sett alle logger, og takker og bukker for mye skryt og pene ord..men, også de flotte tilbakemeldingene slik at vi kan bli enda bedre og gjøre ting mer riktig...

Sist så vil vi takke de som drifter statestikksidene og bruker mye av sin fritid på å rette opp sllik at alt før eller senere stemmer.... Dere gjør en storslagen jobb, og vi setter selvsagt stor pris på hjelpen...
Hilsen avigerus og kona
Bilde

Brukeravatar
ninad
Senior
Senior
Sted: Markagrensa

Re: Noen ord om statistikkene

Legg inn av ninad » søn 15 aug 2010 19:50

Det er et imponerende antall dere varter opp med, både blant funn og utlagte! Så takk for bidragene til gc som aktivitet :D
Bilde Bilde

Svar