Nano - den lille rakkern -

Svar
Uredd
Nybegynner
Nybegynner

Nano - den lille rakkern -

Legg inn av Uredd » tor 24 jun 2010 22:42

Er det noen der ute som vet hvor jeg kan få tak i svart nano-cache med magneten plassert inni containeren? Den passer en smule bedre i værharde strøk enn de andre jeg har sett - de med o-ring og / eller magneten plassert på undersiden.

Noen tips??

God sommer forresten!

Brukeravatar
Team Olsson
Senior
Senior
Sted: Tromsø

Re: Nano - den lille rakkern -

Legg inn av Team Olsson » tor 24 jun 2010 23:22

Tror geocoinshop.de har dem, men jeg har prøvd de og det var vanskeligere å få ut loggen hvis man bruker original nano log.
Bilde

royho
Bruker
Bruker
Sted: Malvik

Legg inn av royho » fre 25 jun 2010 00:03

Har hørt rykter om det den beste måten å gjemme en nano på er å legge den i en ammo-boks ;)

mvh
Royho

anders99

Legg inn av anders99 » fre 25 jun 2010 07:06

Uredd skrev:Er det noen der ute som vet hvor jeg kan få tak i svart nano-cache med magneten plassert inni containeren? Den passer en smule bedre i værharde strøk enn de andre jeg har sett - de med o-ring og / eller magneten plassert på undersiden.

Noen tips??
ebay.

Gjør et "Advanced" søk i kategorien "Sporting Goods > Outdoor Sports > Geocaching > Caches" efter ordet "nano". Filtrer på varer som er tilgjengelig for Norge.

Forøvrig er det mer enn nok nano-cacher allerede, å gjemme ting godt handler ikke om å lage ting så små som mulig.

sabeltann31
Nybegynner
Nybegynner

Legg inn av sabeltann31 » fre 25 jun 2010 07:25

Hei.

www.geowebshop.no Har med både innvendig og utvendig magnet. Spesifiser hvilken di vil ha så kan du nok få det.

Sabeltann31

Svar