Jeg får en endless loop på trinn 2 under registrering av ny unknown cache i det nye online formularet.
Har noen andre opplevd problemer med det nye formularet?
Umulig å registrere ny Unknown cache...???
Re: Umulig å registrere ny Unknown cache...???
Har samme problemet. Veiviseren klager på at koordinatene må bekreftes på kartet, men fåglarne vet hvordan man kvitterer på at det er gjort. Også irriterende at land og fylke blir nullstilt fra nedtrekkslistene når du klikker på "Confirm Coordinates 
Det gamle skjemaet er dog fortsatt tilgjengelig ...
Det gamle skjemaet er dog fortsatt tilgjengelig ...
Takker for linken og svaret.
Da er det ikke jeg som har fått et anfall av akutt fingertrøbbel.
Ellers virket det nye systemet mer oversiktlig enn det gamle. Dumt at de ikke har testet godt nok før oppdateringen ble lagt ut.
Da er det ikke jeg som har fått et anfall av akutt fingertrøbbel.
Ellers virket det nye systemet mer oversiktlig enn det gamle. Dumt at de ikke har testet godt nok før oppdateringen ble lagt ut.
Sleit med det der jeg og på mulitien jeg holder på med..
Jeg slet også med dette. Googlet og fant en tråd som tipset om å registrere cachen som traditional, og etter registrering endre den til unknown og legge til final waypoint manuelt. Litt knotete, men funker..
Hei... detter er svaret fra GS:
Hello there,
Thank you for contacting Groundspeak. We are aware of this issue and our developers are working to resolve it. In the meantime, if you wish to get a cache out right now you can use the old cache submission form to create the cache you want.
We will hopefully have this issue resolved early next week.
Best regards,
Så da får vil bare smøre oss med .....
Hello there,
Thank you for contacting Groundspeak. We are aware of this issue and our developers are working to resolve it. In the meantime, if you wish to get a cache out right now you can use the old cache submission form to create the cache you want.
We will hopefully have this issue resolved early next week.
Best regards,
Så da får vil bare smøre oss med .....