Tok en cache i går, min nummer 50 ( og jeg var rimelig bestemt på at denne skulle jeg ta....) Så fornøyd med meg selv med å ha løst oppgaven siden jeg går mer eller mindre rett på cachen. Men... den sitter bom fast. Virkelig bom fast. Visste fra loggen at folk har hatt problemer med å få den fram, så var forberedt på det. Men den satt ikke bare litt fast, den var ikke til å rikke!
Og dette er i et område hvor det stort sett alltid er mengder med folk, til alle døgnets tider. Vurderte å la den være og heller komme tilbake f.ske tidlig en søndagsmorgen eller sent på kvelden, men hvor mistenkelig ser vel ikke det ut? Midt i nattens muml og mørke, med spett ( tanken slo meg nemlig....)
I stedenfor kjørte vi på, med rå makt delvis gjemt bak min datter ( hun har vokst sin mor langt over hodet for lenge siden og fungerer godt som "skjold").
Vel, cachen kom ut tilslutt, men nå har jeg bestilt meg "muggler-kort" til neste vanskelige cache slik at vi kan dele ut til forbipasserende som tror vi er spøtte sprø og\eller veldig kriminelle.....
Men tanke på plasseringen av denne er det kanskje greit at den ER vanskelig å få fram, så er sjansen mindre for at den forsvinner pga tilfeldige folk som plukker den fram. Men alikevel... var rimelig svett og med skrubbsår på begge armene før den var fremme, kanskje litt vel godt sikret?
Min datter ( femten år, får til tider helt krupp av sin mor som kravler rundt, klatrer i trær og dess like i all offentlighet.... rødmer som bare femtenåringer kan )holdt på å få et nervøst sammenbrudd før vi var ferdige, og ble tatt av latterkrampen da vi kom oss bak et hjørne.
" Mamma, du er bare sååå merkelig!!!!" Er det muligens et kompiment?