TomTom one classic europe hjelp med poi

Duppeditter og programvare
Svar
Darkworld
Nybegynner
Nybegynner

TomTom one classic europe hjelp med poi

Legg inn av Darkworld » søn 14 des 2008 21:00

Hei. jeg har fått tak i tomtom one classic europe. (limited edition)hvordan i all verden får jeg lagt inn POI? (cacher-poi)det er ikke minnekort på denne gps´en.har snart prøvd alt. har også prøvd denne garmin poi loader. men finner ikke cachene jeg la inn på gps´en. håper noen kan hjelpe meg.

jackryan
Bruker
Bruker

Re: TomTom one classic europe hjelp med poi

Legg inn av jackryan » søn 14 des 2008 21:41

Darkworld skrev:Hei. jeg har fått tak i tomtom one classic europe. (limited edition)hvordan i all verden får jeg lagt inn POI? (cacher-poi)det er ikke minnekort på denne gps´en.har snart prøvd alt. har også prøvd denne garmin poi loader. men finner ikke cachene jeg la inn på gps´en. håper noen kan hjelpe meg.
http://gsak.net/board/index.php?s=524de ... entry65366

Eg brukar den makroen for å eksportera frå GSAK til TomTom. Etter eksport er det berre å kopiera filane inn i kartmappa på TomTom'en. Den vert tilgjengeleg som USB-minne når du koblar TomTom til PCen.
BildeBilde

Darkworld
Nybegynner
Nybegynner

Re: TomTom one classic europe hjelp med poi

Legg inn av Darkworld » man 15 des 2008 16:40

jackryan skrev:
Darkworld skrev:Hei. jeg har fått tak i tomtom one classic europe. (limited edition)hvordan i all verden får jeg lagt inn POI? (cacher-poi)det er ikke minnekort på denne gps´en.har snart prøvd alt. har også prøvd denne garmin poi loader. men finner ikke cachene jeg la inn på gps´en. håper noen kan hjelpe meg.
http://gsak.net/board/index.php?s=524de ... entry65366

Eg brukar den makroen for å eksportera frå GSAK til TomTom. Etter eksport er det berre å kopiera filane inn i kartmappa på TomTom'en. Den vert tilgjengeleg som USB-minne når du koblar TomTom til PCen.
takker.

Svar