Helt ubekreftet og lite facts, men her ser det ut som noe er i gjæret

Magellan har jeg ikke brydd meg om på mange år. Men kanskje man burde kastet blikket dit over også.hysse skrev:Ser ut til at de har kopier smørdbrødlisten til de nye Magellan T serie GPSr.
Rent bortsett fra vannsikkerheten, der ble jei litt usikker.
For min del blir kanskje dette mer interessant enn Coloradoe’nhysse skrev:Må sjekke det ut.
Vel, jeg håper at denne er laget for utendørs bruk og noe ala 60’ns batteriforbruk.tomahg skrev:Hvordan fungererer egentlig touchscreen på en enhet man jevnlig mister, på grusvei, i steinrøyser, i snøen, i bekker, i asfalten osv...?
Ja, det hadde vært noe! Men jeg regner det som helt usannsynlig at noe sånt kommer.tzoid skrev:Gi meg heller en 60Cx med en skikkelig geocaching-modus
Neppe nooen god overskrift.Catch skrev: Kanskje denne tråden burde skifte Emne-navn til Garmin Oregon ?
Bitte litt mindre, bitte litt lettere, en time lengre oppgitt batteritid og mikroSD i steden for vanlig SD.hysse skrev: Spec på Oregon: https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=14902 er meget det samme som Kålrabien.
Hvis den var bitte litt mere vanntett også så hadde det jo vært helt topp. Fint at du påtar deg prøvekaninoppgavenanders99 skrev: Bitte litt mindre, bitte litt lettere, en time lengre oppgitt batteritid og mikroSD i steden for vanlig SD.