Alle norske gpx vekk?

Duppeditter og programvare
Svar
Brukeravatar
saltaj
Junior
Junior
Innlegg:90
Registrert:ons 28 aug 2013 08:41
Sted:Hvaler
Alle norske gpx vekk?

Legg inn av saltaj » lør 24 jan 2015 16:38

Ved siste nedlasting av Østfold-PQene (opprinnelig grenlandsmafiaens utgaver, nå litt justert på datogrenser) kommer ingen fram på kartet. De som er på kartet, er den gpx-en med mine funn, en egenprodusert for Strømstadstrakten, og en egenprodusert for Vestfold. Hva i all verden kan det være, da? Østfold-ene fikk jeg flott for en uke siden. Je har da bare flyttet litt på datoene, slik at den nyeste ikke går i 1000-taket.
Tips til hva jeg kan ha bomma på?
Bilde Bilde

Brukeravatar
Kjedalen
Senior
Senior
Innlegg:356
Registrert:tir 11 jan 2011 20:14
Sted:Tromsø

Re: Alle norske gpx vekk?

Legg inn av Kjedalen » lør 24 jan 2015 18:09

Jeg testet alle 4 Østfold-PQene, og ingen oversteg 1000 cacher. Østfold 4 ga 186 cacher. Alle søkene plasserte seg fint på Østfold-kartet. Du må trolig ha fått noe inn i søket som gjør at resultatet blir null. Jeg foreslår derfor at du laster ned PQene på nytt fra Grenlandsmafiaen og kun endrer dag de skal kjøres (og eventuelt haker av at de skal kjøres hver uke).
BildeBilde

Brukeravatar
saltaj
Junior
Junior
Innlegg:90
Registrert:ons 28 aug 2013 08:41
Sted:Hvaler

Re: Alle norske gpx vekk?

Legg inn av saltaj » lør 24 jan 2015 20:39

jeg skjønner det er blitt 4 pq-er nå - jeg har tre.
Jeg kan prøve å legge de fire inn i mine bestillinger i stedet for de tre modifiserte som jeg har.
Men når jeg sjekker filene, så er de ikke tomme. De har rundt 900 cacher hver (jeg har valgt bort cacher jeg har funnet og deaktiverte cacher). Det er tekstinnhold i dem, slik det bør være. Rare greier.
(hvor finner jeg dem, forresten? Har glemt hvor jeg fant dem den tida de var 3.)
(redigert: http://www.grenlandsmafiaen.no/index.ph ... &Itemid=15!)
Bilde Bilde

Svar