Færre treff på kart som innlogget? Cacher forsvinner md zom?

Duppeditter og programvare
Svar
Cherry
Nybegynner
Nybegynner

Færre treff på kart som innlogget? Cacher forsvinner md zom?

Legg inn av Cherry » søn 04 mai 2014 01:58

Jeg har c:geo appen på min samsung mobil. Det har kjæresten min også.
Har kun drevet med dette et par uker...

Vi har akkuratt de samme instillingene!
Men jeg er innlogget med brukernavn, han er ikke. Burde ikke logikken si at jeg burde hatt flere da?
Jeg har sjekket dette opp på Geocaching.com også, når jeg åpner kartet når jeg er innlogget forsvinner mange cacher, men når jeg sjekker kartet UTEN å være innlogget får jeg mange flere treff!!...!!

1. Hvorfor får han opp flere treff selvom vi står ved siden av hverandre å søker?

2. Når jeg zoomer inn mister jeg mange av cachene på kartet? Hvorfor?

Det er premiumcachene som forsvinner, men det samme skjer ikke på kjæresten sin, men jeg kan se de når jeg har zoomer ut.... Men da er jo alt i en "haug" å kan ikke bruke appen så utzoomet...

3.Noen tips til hvilke instillinger jeg kan endre feks, eller gode svar på hvorfor det ikke skjer det samme på begge tlf våres? Og hvorfor jeg får færre treff som innlogget?

4. Hva må jeg betale for at c:geo skal la meg åpne å få beskrivelse på premiumcachene?

5. Betalte 69kr for appen "Geocaching" men den viser jo mye mindre enn det c:geo gjør, pluss at jeg føler meg lurt, jeg må jo kjøpe et abo ITILLEGG, det sto det jo ingenting om når jeg betalte de 69. Så, gratisappen er faktisk myyye bedre e denne jeg betalte for, bruker kun c:geo ATM.

voggis71
Nybegynner
Nybegynner

Re: Færre treff på kart som innlogget? Cacher forsvinner md

Legg inn av voggis71 » søn 04 mai 2014 11:00

1. Han er ikke innlogget og ser da alle cachene, men går han inn på hvilken som helst av de cachene vil han hverken kunne se GPS koordinater eller noe annen informasjon som er viktig for å finne en cache. Selv om du eller han finner en premium cache vil dere ikke kunne logge den på nett.

2. Fordi du ikke er premium medlem vil premium cachene forvinne når du zoomer inn (i utgangspunktet er det rart at de overhodet er der når du slår på appen). Selv om premium cachene IKKE hadde "forsvunnet" vil du ikke kunne se GPS koordinater eller annen info om cachene.

3. Ingen innstillinger for dette. Det ene er at han ikke er innlogget og du er det.

4. Du må bli premium medlem på Geocaching.com

5. Det virker mer som det er en "bug" i c: Geo ATM appen som lar deg se "alt" (selv om jeg tviler du ser GPS koordinatene til premium cachene, og det er derfor de "forsvinner" når du zoomer inn). "Geocache" viser ihvertfall de som du uten å være premium medlem kan finne.
Bilde

Cherry
Nybegynner
Nybegynner

Legg inn av Cherry » søn 04 mai 2014 13:30

Takk for oppklarende svar voggis :D
Det stemmer at han ikke får åpnet de, men han får opp nok info til at vi har funnet flere premium enn gratiscacher! :D
Vi logger på tlf at vi har funnet, men om vi får logget online gjør vi nok ikke siden vi ikke er premium.
Men vi gjør dette for vår egen del fordi det er gøy, ikke for å logge flest mulig på nett :)

Er det cacheier som bestemmer om det skal være premium eller ikke? Hvordan velger man om det skal være det eller ikke når man legger ut en boks?

voggis71
Nybegynner
Nybegynner

Legg inn av voggis71 » søn 04 mai 2014 14:52

Det er cache eier som bestemmer om cachen skal være premium eller ikke når vedkommenede legger den ut.

Lykke til med boks letingen! :)
Bilde

Svar