Geocaching app

Duppeditter og programvare
Svar
Brukeravatar
Tor8900
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:17
Registrert:lør 17 des 2011 22:25
Sted:Brønnøysund
Geocaching app

Legg inn av Tor8900 » tor 28 mar 2013 20:00

Jeg har hittil brukt Geosphere på min iPad og har vært godt fornøyd med den. Nå har jeg installert "den offisielle" appen fra geocaching.com. Men jeg har fått den i norsk versjon og ønsker å bruke engelsk versjon. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg gjør det?
Bilde

Brukeravatar
BosseG
Bruker
Bruker
Innlegg:238
Registrert:fre 19 nov 2010 23:50
Sted:Bærum

Re: Geocaching app

Legg inn av BosseG » tor 28 mar 2013 22:13

Tor8900 skrev:Jeg har hittil brukt Geosphere på min iPad og har vært godt fornøyd med den. Nå har jeg installert "den offisielle" appen fra geocaching.com. Men jeg har fått den i norsk versjon og ønsker å bruke engelsk versjon. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg gjør det?
Trot GC-appen bruker den språkinnstilling du har på telefonen. Min kone har "norsk" iPhone og har norsk på GC. Jeg har engelsk på telefonen, og dermed(?) på appen. Ingen av oss har valgt språk på appen. Det bare ble slik.
Bilde

Brukeravatar
Tor8900
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:17
Registrert:lør 17 des 2011 22:25
Sted:Brønnøysund

Re: Geocaching app

Legg inn av Tor8900 » tor 28 mar 2013 22:40

BosseG skrev:Trot GC-appen bruker den språkinnstilling du har på telefonen. Min kone har "norsk" iPhone og har norsk på GC. Jeg har engelsk på telefonen, og dermed(?) på appen. Ingen av oss har valgt språk på appen. Det bare ble slik.
Takk for hjelpen! Slik henger det sammen. Jeg endret språket på iPaden fra norsk til engelsk. Så da vet jeg at "Utvalgsspørringer" er "Pocket queries" i appen.:)
Bilde

Brukeravatar
GadgetCats
Bruker
Bruker
Innlegg:239
Registrert:man 05 okt 2009 11:47
Sted:Bergen
Kontakt:

Re: Geocaching app

Legg inn av GadgetCats » søn 31 mar 2013 23:48

Dette har vi som har oversatt de offisielle appene tatt opp med Groundspeak-ansatte, så de vet at det i hvert fall eksisterer et ønske om å kunne velge språk i appen, uavhengig av systemspråket. Om det skjer i en fei (eller om det skjer i det hele tatt), er dog ikke godt å si.
Bilde

Svar