161m radius app

Duppeditter og programvare
ingsve
Senior
Senior
Innlegg:999
Registrert:ons 05 mar 2008 18:07
Sted:Lillesand
Kontakt:
Re: 161m radius app

Legg inn av ingsve » tir 26 feb 2013 11:55

Funksjonen for å tegne en sirkel rundt veipunktet finnes i MapSource, men finnes den også i Base Camp?
Bilde

Brukeravatar
thomfre
Styret
Innlegg:924
Registrert:fre 16 mar 2012 07:51
Sted:Karmøy, Rogaland
Kontakt:

Re: 161m radius app

Legg inn av thomfre » tir 26 feb 2013 12:17

ingsve skrev:Funksjonen for å tegne en sirkel rundt veipunktet finnes i MapSource, men finnes den også i Base Camp?
Det gjør den :D

Dobbeltklikk på ett veipunkt for å åpne det, og skriv inn 0,161 i feltet for Proximity / Avstand.
Da tegnes en sirkel opp
www.thomfre.net I haven’t been everywhere, but it’s on my list.
Bilde

ingsve
Senior
Senior
Innlegg:999
Registrert:ons 05 mar 2008 18:07
Sted:Lillesand
Kontakt:

Re: 161m radius app

Legg inn av ingsve » tir 26 feb 2013 12:58

thomfre skrev:
ingsve skrev:Funksjonen for å tegne en sirkel rundt veipunktet finnes i MapSource, men finnes den også i Base Camp?
Det gjør den :D

Dobbeltklikk på ett veipunkt for å åpne det, og skriv inn 0,161 i feltet for Proximity / Avstand.
Da tegnes en sirkel opp
Når jeg dobbeltklikker et veipunkt (cache) vises beskrivelsen til cachen i egenskaper, finner ingen valg for avstand. Kan det ha noe med oppsettet av Base Camp å gjøre?
Bilde

Brukeravatar
thomfre
Styret
Innlegg:924
Registrert:fre 16 mar 2012 07:51
Sted:Karmøy, Rogaland
Kontakt:

Re: 161m radius app

Legg inn av thomfre » tir 26 feb 2013 13:05

ingsve skrev:Når jeg dobbeltklikker et veipunkt (cache) vises beskrivelsen til cachen i egenskaper, finner ingen valg for avstand. Kan det ha noe med oppsettet av Base Camp å gjøre?
Jeg testet bare med et vanlig veipunkt, og der får jeg opp det valget. Er det en ekstra fane du kan velge i vinduet du får opp?
www.thomfre.net I haven’t been everywhere, but it’s on my list.
Bilde

ingsve
Senior
Senior
Innlegg:999
Registrert:ons 05 mar 2008 18:07
Sted:Lillesand
Kontakt:

Re: 161m radius app

Legg inn av ingsve » tir 26 feb 2013 17:21

thomfre skrev:
ingsve skrev:Når jeg dobbeltklikker et veipunkt (cache) vises beskrivelsen til cachen i egenskaper, finner ingen valg for avstand. Kan det ha noe med oppsettet av Base Camp å gjøre?
Jeg testet bare med et vanlig veipunkt, og der får jeg opp det valget. Er det en ekstra fane du kan velge i vinduet du får opp?
Det er tre faner den ene viser cachebeskrivelsen, den andre viser en lenke til logger i cachen, den tredje viser referanser til filen det er hentet fra. I dette tilfellet en GPX fil
Bilde

ingsve
Senior
Senior
Innlegg:999
Registrert:ons 05 mar 2008 18:07
Sted:Lillesand
Kontakt:

Re: 161m radius app

Legg inn av ingsve » tir 26 feb 2013 17:56

ingsve skrev:
thomfre skrev:
ingsve skrev:Når jeg dobbeltklikker et veipunkt (cache) vises beskrivelsen til cachen i egenskaper, finner ingen valg for avstand. Kan det ha noe med oppsettet av Base Camp å gjøre?
Jeg testet bare med et vanlig veipunkt, og der får jeg opp det valget. Er det en ekstra fane du kan velge i vinduet du får opp?
Det er tre faner den ene viser cachebeskrivelsen, den andre viser en lenke til logger i cachen, den tredje viser referanser til filen det er hentet fra. I dette tilfellet en GPX fil
Egenskapene for veipunktene vises forskjellig mellom vanlige veipunkter og veipunkter som viser en cache.
Bilde

GS64
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:20
Registrert:man 27 feb 2012 11:04

Re: Sv: 161m radius app

Legg inn av GS64 » tir 26 feb 2013 19:16

SDJR skrev:Hva heter appen til android?
Den hedder NeonGeo..

Svar