Dakota 20 og kart

Duppeditter og programvare
Svar
Kmart_38
Nybegynner
Nybegynner

Dakota 20 og kart

Legg inn av Kmart_38 » fre 14 des 2012 09:41

Jeg har i et par år hatt en Dakota 20 som er aldeles utmerket til mitt bruk såvel til geocaching som til andre friiluftssysler. Når jeg vender tilbake til interessante steder, har den med stor presisjon alltid ledet meg dit. Jeg har lastet opp to kart, OSM Roadmap Norway v. 140802 og OSM Ovl trail Norway v. 14.08.2012. Begge nedlastet fra http://www.frikart.no. Jeg må imidlertid ha gjort ett eller annet, vet ikke hva, for det er kun det kartet som var standard i GPS'en som er der, ingen av de to andre kartene kommer til syne selv om jeg aktivt aktiverer dem. De skal jo fortsatt være der i henhold til kartinfo'en. Takknemlig for forslag om hvilke grep jeg skal ta for å få dem tilbake.

Kmart_38
Nybegynner
Nybegynner

Re: Dakota 20 og kart

Legg inn av Kmart_38 » tor 03 jan 2013 22:37

Godt nytt år alle! Jeg må vel bare tilskrive min uoppmerksomhet at jeg skrev mitt forrige innlegg. Når jeg bor så langt mot nord som jeg, er det ikke mange detaljer som fremkommer av kartene fra frikart.no. Den eneste forskjellen består i at når kartet er aktivert, er det kun høydekotene som vises. Ikke noe mer. :? Ingen stier eller gårdsveier. Derfor mitt innlegg, som ble skrevet i lett frustrasjon. Ha et givende geocaching år! :)

Svar