Kart på iPhone etter oppdatering til iOS 6.0

Duppeditter og programvare
Brukeravatar
sven-egil
Senior
Senior
Sted: Åros i Røken. Buskerud
Kontakt:

Re: Kart på iPhone etter oppdatering til iOS 6.0

Legg inn av sven-egil » man 01 okt 2012 16:51

Jeg har ikke merket noe problem med fruktofonen når det gjelder nøyaktigheten i det siste.
Kan jo bemerke at oppned med Android og jeg med iPhone hadde samme nullpunkt på en liten FTF jakt i Lommedalen.

Bjorges;
Nå er jeg ikke på dette forumet for å lage en flamewar om frukt eller morbid, og det synes jeg ikke du skal være heller :wink:

Er det ikke nok bråk i verden om man ikke skal begynne her også?
Eller mener leder for GC-info at vi skal bruke forumet til en Mac/Win. Og IPhone/Android diskusjonsarena??
Bilde Bilde Bilde

Brukeravatar
bjorges
Senior
Senior
Sted: Molde
Kontakt:

Legg inn av bjorges » tir 02 okt 2012 08:36

sven-egil skrev: Bjorges;
Nå er jeg ikke på dette forumet for å lage en flamewar om frukt eller morbid, og det synes jeg ikke du skal være heller :wink:

Er det ikke nok bråk i verden om man ikke skal begynne her også?
Eller mener leder for GC-info at vi skal bruke forumet til en Mac/Win. Og IPhone/Android diskusjonsarena??
Det var heller ikke meningen å starte en flamewar. Hadde det vært meningen ville jeg aldri brukt de smileyene jeg brukte.
Så, til de som eventuelt trodde anderledes: NEI, vi ønsker ingen flamewar her!!!
Bilde

Brukeravatar
ninad
Senior
Senior
Sted: Markagrensa

Legg inn av ninad » tir 02 okt 2012 08:42

bjorges skrev:Dette er nok fremtiden for alle som er på eplekjøret, vi som har andre enheter er ikke plaget med det :twisted: :lol:
Det er tilfeldig at jeg har den modellen og ikke noe annet, så spar meg/deg. Jeg skjønner at noen er allergisk mot frukt :mrgreen:

Nå skal sies at neste cacheleting med Iphonen gikk som før lørdagens anfall, så la oss håpe at det var noe forbigående. Stort sett bruker jeg en vanlig gps (ja da, jeg vet at det heter gps-r), men det er faktisk ganske greit å slippe å dra på et helt rack av ulike tekniske innretninger til enhver tid (et kamera med navigasjonsmuligheter som en også kan ringe og sende sms med er en fin alt-i-ett-pakke, egentlig) (kalles også smarttelefon) (fint når en er i ladeland, men ubrukelig på lange friluftsferder).
Takk.
Bilde Bilde

Svar