Finne gammel cache.

Duppeditter og programvare
Svar
Team eika
Bruker
Bruker
Innlegg:211
Registrert:tir 30 aug 2011 20:06
Finne gammel cache.

Legg inn av Team eika » søn 23 sep 2012 16:44

Kan jeg på noen måte finne ut om jeg har logget en cache som hadde ligget uten logging i ett år?
Finnes det noen makro til å kjøre i gsak.

Brukeravatar
sven-egil
Senior
Senior
Innlegg:1131
Registrert:ons 17 jun 2009 18:56
Sted:Åros i Røken. Buskerud
Kontakt:

Re: Finne gammel cache.

Legg inn av sven-egil » søn 23 sep 2012 17:15

Det er bare å trykke på: filter, (så på) dato.
Og så spesifisere det du ønsker der.
Bilde Bilde Bilde

Brukeravatar
bjoff
Bruker
Bruker
Innlegg:139
Registrert:søn 18 apr 2010 22:16
Sted:Egersund, Rogaland

Re: Finne gammel cache.

Legg inn av bjoff » søn 23 sep 2012 17:54

Team eika skrev:Kan jeg på noen måte finne ut om jeg har logget en cache som hadde ligget uten logging i ett år?
Finnes det noen makro til å kjøre i gsak.
Dette er nok mulig å få til, men det trengs nok litt mer utdyping av spørsmålet for å kunne gi en løsning;

Er 'logging' likt 'Found it' log? Og skal du være den første som finner denne etter at den har lagt ufunnet i minst et år, eller er gjelder enhver cache du har funnet bare den har har hatt et år mellom tidligere funn? Hva med cacher som aldri har blitt funnet, men som har publiseringsdato lenger tilbake i tid? Hva med DNF i løpet av siste året, skal de bare ignoreres?
Og sikkert andre ting jeg ikke har tenkt på.. :)

Gjelder dette en konkret challenge-cache er det nok lettere å bare linke til den. :)

GadgetCats har laget en Gsak-makro som blant annet gir deg svaret på om du er kvalifisert til Challenge - Only the Lonely, men den tar litt hensyn til spesifikke ting som gjelder denne cachen, bl.a. at funn skal være etter at Only The Lonely ble publisert. Men den er tilgjengelig herfra om du vil se om den kan løse ditt problem.

Svar