Kart på geocaching.com

Duppeditter og programvare
Brukeravatar
Snicker
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:16
Registrert:tor 28 apr 2011 13:09
Sted:Sandnes - Norway
Kontakt:
Re: Kart på geocaching.com

Legg inn av Snicker » søn 25 mai 2014 17:10

Det funker ikke hos meg på Firefox. Det blir bare grå bakgrunn når jeg velger Eniro Aerial også med den nye stringen.
Bilde

Brukeravatar
GorgonVaktmester
Senior
Senior
Innlegg:1103
Registrert:fre 24 apr 2009 23:29
Sted:Skien
Kontakt:

Re: Kart på geocaching.com

Legg inn av GorgonVaktmester » søn 25 mai 2014 19:23

Merkelig.... Det fungerer helt topp her hos meg!
Kjører du andre script som også påvirker kartfunksjonen? Som f.eks GClittleHelper?
Reparere, Reflektere, Reformere, Resignere, Respirere, Resultere, Respektere, eh.... Pompel og Piilt!

Brukeravatar
Snicker
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:16
Registrert:tor 28 apr 2011 13:09
Sted:Sandnes - Norway
Kontakt:

Re: Kart på geocaching.com

Legg inn av Snicker » man 26 mai 2014 11:11

GorgonVaktmester skrev:Merkelig.... Det fungerer helt topp her hos meg!
Kjører du andre script som også påvirker kartfunksjonen? Som f.eks GClittleHelper?
Kjører kun GCFinn, Geocaching Map Enhancements 0.6.9.2 og Norske Kart for Geocaching.com 0.3.1
De skal vel fungere fint på tvers av hverandre.
Bilde

akh76
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:28
Registrert:ons 24 aug 2011 20:10

Re: Kart på geocaching.com

Legg inn av akh76 » man 26 mai 2014 20:21

Jeg har GME installert på macen min, og det fungerer fint. Men det merkelige er at når samboeren logger seg inn, er kartet borte. Virker det bare for en profil? Hva må jeg gjøre for at det skal vises for alle brukere?

Brukeravatar
Kjedalen
Senior
Senior
Innlegg:356
Registrert:tir 11 jan 2011 20:14
Sted:Tromsø

Re: Kart på geocaching.com

Legg inn av Kjedalen » tir 27 mai 2014 00:02

Snicker skrev:Kjører kun GCFinn, Geocaching Map Enhancements 0.6.9.2 og Norske Kart for Geocaching.com 0.3.1
De skal vel fungere fint på tvers av hverandre.
GME og Norske kart for geocaching kan ikke være aktive samtidig. Dette er presisert i Wikien:

Installasjon
Norske kart for geocaching.com og Geocaching Map Enhancements kommer i konflikt med hverandre. Det er derfor viktig at bare ett av disse scriptene er aktivt til enhver tid. Greasemonkey og Tampermonkey benyttes for å administrere dette. Ut over dette er installasjonen av Geocaching Map Enhancements rett frem. At tillegget er installert og virker, ser en best ved at det dukker opp en liten knapperad nede til venstre i hovedkartet på geocaching.com.
BildeBilde

Brukeravatar
Kjedalen
Senior
Senior
Innlegg:356
Registrert:tir 11 jan 2011 20:14
Sted:Tromsø

Re: Kart på geocaching.com

Legg inn av Kjedalen » tir 27 mai 2014 00:13

akh76 skrev:Jeg har GME installert på macen min, og det fungerer fint. Men det merkelige er at når samboeren logger seg inn, er kartet borte. Virker det bare for en profil? Hva må jeg gjøre for at det skal vises for alle brukere?
Jeg kjenner ikke Mac, men kan det være at installasjonen må gjøres på ny for hver profil?
BildeBilde

akh76
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:28
Registrert:ons 24 aug 2011 20:10

Re: Kart på geocaching.com

Legg inn av akh76 » tir 27 mai 2014 16:55

Kjedalen skrev:
akh76 skrev:Jeg har GME installert på macen min, og det fungerer fint. Men det merkelige er at når samboeren logger seg inn, er kartet borte. Virker det bare for en profil? Hva må jeg gjøre for at det skal vises for alle brukere?
Jeg kjenner ikke Mac, men kan det være at installasjonen må gjøres på ny for hver profil?
Det tenkte jeg også, og jeg har forsøkt å installere på nytt mens samboerens profil var pålogget. Men det hjalp ikke. Bruker forøvrig google chrome.

Svar