presentasjon av geocaching

Alt om geocaching
Brukeravatar
bjorges
Senior
Senior
Innlegg:1472
Registrert:ons 21 nov 2007 08:26
Sted:Molde
Kontakt:
Re: presentasjon av geocaching

Legg inn av bjorges » ons 19 nov 2008 21:44

Det var da p**ker til mas.

Snart på plass :)
Bilde

Brukeravatar
bjorges
Senior
Senior
Innlegg:1472
Registrert:ons 21 nov 2007 08:26
Sted:Molde
Kontakt:

Re: presentasjon av geocaching

Legg inn av bjorges » ons 19 nov 2008 21:58

Da ligger filen her.

Klikk på lenken nederst. PDF-filen er nå på 270 Kb, og skulle være grei å håndtere.

Bjørge
Bilde

Brukeravatar
Smort78
Bruker
Bruker
Innlegg:247
Registrert:tir 27 nov 2007 18:13

Re: presentasjon av geocaching

Legg inn av Smort78 » ons 19 nov 2008 23:23

Dette var en flott brosjyre!

Og dette er ikke kritikk, men jeg fant en skrivefeil som jeg lurte på om det var mulig å få rettet opp...
På side 1 i boksen for "Når du skal legge ut en cache" står det knives i steden for kniver.

Ingen stor feil, men regner det er lettere for den som sitter med orginalen og rette det enn om jeg skal prøve å finne ut hvordan jeg redigerer i et pdf dokument...

Brukeravatar
nopussy
Bruker
Bruker
Innlegg:207
Registrert:lør 16 feb 2008 11:06
Sted:Dokka
Kontakt:

Re: presentasjon av geocaching

Legg inn av nopussy » ons 19 nov 2008 23:28

Smort78 skrev:Dette var en flott brosjyre!

Og dette er ikke kritikk, men jeg fant en skrivefeil som jeg lurte på om det var mulig å få rettet opp...
På side 1 i boksen for "Når du skal legge ut en cache" står det knives i steden for kniver.

Ingen stor feil, men regner det er lettere for den som sitter med orginalen og rette det enn om jeg skal prøve å finne ut hvordan jeg redigerer i et pdf dokument...

Vi retter det opp, og sender den på nytt ! Brosjyra er nok på ingen måte feilfri, og noen feil kan nok fort snike seg inn.
Medlem av Landsbycacherne. http://www.rudberg.as

Brukeravatar
Smort78
Bruker
Bruker
Innlegg:247
Registrert:tir 27 nov 2007 18:13

Re: presentasjon av geocaching

Legg inn av Smort78 » ons 19 nov 2008 23:34

nopussy skrev:
Smort78 skrev:Dette var en flott brosjyre!

Og dette er ikke kritikk, men jeg fant en skrivefeil som jeg lurte på om det var mulig å få rettet opp...
På side 1 i boksen for "Når du skal legge ut en cache" står det knives i steden for kniver.

Ingen stor feil, men regner det er lettere for den som sitter med orginalen og rette det enn om jeg skal prøve å finne ut hvordan jeg redigerer i et pdf dokument...

Vi retter det opp, og sender den på nytt ! Brosjyra er nok på ingen måte feilfri, og noen feil kan nok fort snike seg inn.
Tusen takk :)

Brukeravatar
rotehodet
Junior
Junior
Innlegg:89
Registrert:tir 18 nov 2008 15:14
Sted:Oslo
Kontakt:

Re: presentasjon av geocaching

Legg inn av rotehodet » tor 20 nov 2008 17:26

ang. presentasjonsmateriell.

biter meg merke i at det er noen her som har en hjemmeside/blog for de tykke og smale. finnes det "mal eller ferdig oppsett" til webgrensesnitt også, som man kan kopiere og lime inn på sin side.

hilsen den late.. he he
....

flaneringsekspert(en)

........

Qurius
Junior
Junior
Innlegg:89
Registrert:tor 27 des 2007 14:27
Sted:Moss
Kontakt:

Re: presentasjon av geocaching

Legg inn av Qurius » tor 20 nov 2008 17:57

tsolt skrev:
gacrux skrev:Qurius (Morten) har hatt sin butikk og infofolder om geocaching lenge før gcinfo.no var påtenkt.
Og du får den gra tis i nedlasting, regner med at 2 kr er om du vil ha den i papirutgave, men handler du hos Qurius og spør pent så legger han sikkert med en folder helt gratis om du spør pent :)

Det er hverken svindel eller lureri, men et godt stykke arbeid for å lage en infofolder om geocaching :!:

Ok, var ikke lett å skjønne ut ifra teksten på websiden.
greit å få det oppklart iallefall.
Joda - den er gratis å laste ned, og har diverse skrive feil.

Jeg fikk trykket opp 1000 stk og som regel legger jeg med noen når folk har kjøpt TB eller cache stickers.
Men det har hendt at jeg har glemt det.


Den nye som ligger på på GC info er også en flott sak

Ha en god dag

Morten
------------------
Morten Karlsen
Qurius
Bilde

Brukeravatar
bjorges
Senior
Senior
Innlegg:1472
Registrert:ons 21 nov 2007 08:26
Sted:Molde
Kontakt:

Re: presentasjon av geocaching

Legg inn av bjorges » lør 22 nov 2008 08:41

Da har jeg lagt ut oppdatert versjon av nopussys folder. Jeg har ikke korrekturlest men det blir vel gjort av alle brukerne tenker jeg :)
Bilde

okvalle
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:11
Registrert:fre 09 mai 2008 12:06

Re: presentasjon av geocaching

Legg inn av okvalle » fre 19 des 2008 22:51

avigerus skrev:Jeg har et lite ppt.-presentasjon som jeg bruker . Den er på norsk, og med både bilder og plansjer... desverre, så er "fila" litt for stor til å bare maile over, men gi meg din adresse på PM så skal jeg se om jeg ikke kan brenne ut en cd og sende deg en kopi? Er på vei til nord-norge, så gi meg minst en uke eller to, da...
Glemt meg?
okvalle

Bilde
Bilde

Brukeravatar
thomfre
Styret
Innlegg:924
Registrert:fre 16 mar 2012 07:51
Sted:Karmøy, Rogaland
Kontakt:

Re: presentasjon av geocaching

Legg inn av thomfre » tir 09 jul 2013 10:07

Innser at jeg drar frem en veldig gammel tråd nå, men jeg velger å gjøre det istedet for å starte en ny :D

Jeg har laget en enkel presentasjon som sikkert kan brukes av flere enn meg, den finnes her: http://www.thomfre.net/tipsogtriks/pres ... eblad-osv/
www.thomfre.net I haven’t been everywhere, but it’s on my list.
Bilde

Brukeravatar
bjorges
Senior
Senior
Innlegg:1472
Registrert:ons 21 nov 2007 08:26
Sted:Molde
Kontakt:

Re: presentasjon av geocaching

Legg inn av bjorges » søn 14 jul 2013 23:07

Jeg har henvendt meg til Groundspeak, og tilbudt meg å oversette presentasjonene deres. De svarte at de jobber med nye presentasjoner, og lurte på om jeg kunne bidra med oversettelse av disse til norsk.
Sa meg villig til det :)
Kommer i løpet av høsten etter hva jeg forsto.
Bilde

Brukeravatar
GadgetCats
Bruker
Bruker
Innlegg:239
Registrert:man 05 okt 2009 11:47
Sted:Bergen
Kontakt:

Re: presentasjon av geocaching

Legg inn av GadgetCats » man 15 jul 2013 10:29

bjorges skrev:Jeg har henvendt meg til Groundspeak, og tilbudt meg å oversette presentasjonene deres. De svarte at de jobber med nye presentasjoner, og lurte på om jeg kunne bidra med oversettelse av disse til norsk.
Sa meg villig til det :)
Kommer i løpet av høsten etter hva jeg forsto.
Pussig. Jeg oversatte dem for to år siden, og etter utallige purringer er de fortsatt ikke tilgjengelige på nettsiden. Siden de da ber deg om å oversette, må vel det bety at de har rotet bort mitt arbeid?
Bilde

Brukeravatar
bjorges
Senior
Senior
Innlegg:1472
Registrert:ons 21 nov 2007 08:26
Sted:Molde
Kontakt:

Re: presentasjon av geocaching

Legg inn av bjorges » tir 16 jul 2013 23:03

GadgetCats skrev:
bjorges skrev:Jeg har henvendt meg til Groundspeak, og tilbudt meg å oversette presentasjonene deres. De svarte at de jobber med nye presentasjoner, og lurte på om jeg kunne bidra med oversettelse av disse til norsk.
Sa meg villig til det :)
Kommer i løpet av høsten etter hva jeg forsto.
Pussig. Jeg oversatte dem for to år siden, og etter utallige purringer er de fortsatt ikke tilgjengelige på nettsiden. Siden de da ber deg om å oversette, må vel det bety at de har rotet bort mitt arbeid?
Tja, ikke vet jeg :)

Jeg bare etterspurte powerpoint-presentasjonen for å kunne oversette, og fikk svar tilbake :)
Bilde

AAHydeAndSeek
Bruker
Bruker
Innlegg:108
Registrert:man 27 jul 2009 20:11

Re: presentasjon av geocaching

Legg inn av AAHydeAndSeek » tir 23 jul 2013 08:45

Det var en fin artikkel på NRK Beta for noen år siden som jeg har brukt av og til Fritidsmoro for hele familien. Den er fremdeles tilgjengelig på nettet.
Bilde

Brukeravatar
LUDO
Bruker
Bruker
Innlegg:182
Registrert:ons 02 des 2009 15:20
Sted:Lindeberg, Oslo

Re: presentasjon av geocaching

Legg inn av LUDO » tor 25 jul 2013 09:33

Liten digresjon: det var den artikkelen som fikk meg til å starte med geocaching :-)
Bilde Bilde
Bilde

Svar