Tema på event

Alt om geocaching
Svar
Brukeravatar
Mr.Jacobsen
Bruker
Bruker
Innlegg:198
Registrert:lør 29 des 2007 10:40
Sted:Haugesund
Tema på event

Legg inn av Mr.Jacobsen » ons 15 okt 2014 10:58

I forbindelse med et event: Hvilke tema ønsker dere?
Kjør debatt.
Bilde

Raggsokk
Senior
Senior
Innlegg:721
Registrert:fre 27 aug 2010 22:25
Sted:Nedre Eiker

Re: Tema på event

Legg inn av Raggsokk » ons 15 okt 2014 19:55

Oi. Den var... vag. Tenker du på tema som i treklatringskurs, mystery-løsingskurs, nybegynnerkurs for ikke-cachere, kurs i cacheutlegging, coinsamlerkveld eller mysterieløsingskveld? Eller tema som jul, halloween, 80-tallet, prins & prinsesse? Eller rett og slett et slikt tema?

Dessuten er jeg veldig nysgjerrig på hvor svarene fører hen, les: Hva som er utgangspunktet for spørsmålet!
- Raggsokk

Bilde

avigerus
Senior
Senior
Innlegg:574
Registrert:ons 05 des 2007 23:08
Sted:Porsgrunn

Re: Tema på event

Legg inn av avigerus » ons 15 okt 2014 21:21

Tja,
det er mange tema jeg kunne tenke meg å ramse opp her, men la meg ta noen tema jeg selv setter pris på:

Meet and greet - ikke noe mer, ikke noe mindre...
tips og tricks med Andy på mystery...... et must for de som sliter med dette
Hva er Geocaching.... Nybegynner-event for de som føler dette vanskelig og litt skummelt
Just meet and greet again..... for de som bare vil ut og ha set hyggelig sammen
Luciaevent, for de som gidder å fryse og spise Lussikatter og smake på kaffe/kakao mens en eller annen forteller noe om noe
WWFM - her går det så kjapt som det kan, 15 min. er ikke mye , men en kan jo for all del bli med på noe gøy etterpå da..... pølsefest var det sist.
Spesialtema som treklatring, rappelering, snorkling etc. Med alle de rare cacheplasseringene folk har funnet på, vil et slikt event der en kan lære litt om sikkerhet m.m. være en god start.
Spoilerevent, gjerne med en journalist på slep. Her treffes vi på koordinatet og så får vi la praten gå...og håpe på at det blir en flott artikkel i avisa om noen dager...
Reisetips-event. Mange lurer jo på hva som finnes utenfor sin egen andedam, og da kan jo reisende Mac komme og fortelle og kanskje også vise noen bilder?
Tech-event, dette for de som er litt interresert i data, orden og renhold..... nevnte ikke GSAK spesielt nei....
Fotoevent.... ikke bare for å få gode spoilerbilder, men for å få med seg noe av det vår flotte natur har å by på av bildemotiver.....
GPS-treff, hva har du og hvordan virker den? Mange har kjøpt seg flotte GPSr og vet ikke om alle muligheter en slik sak har....
.....
.....

joda, kan lage en lang liste....

Men, hva skal du med den? er det noen som pønsker på tema til en challenge igjen??
Bilde

Raggsokk
Senior
Senior
Innlegg:721
Registrert:fre 27 aug 2010 22:25
Sted:Nedre Eiker

Re: Tema på event

Legg inn av Raggsokk » ons 15 okt 2014 21:33

"For å logge denne cachen, må du ha arrangert minst 10 eventer med forskjellig tema"? Tviler veeeeldig på at den hadde sluppet gjennom! :lol:
- Raggsokk

Bilde

Brukeravatar
Mr.Jacobsen
Bruker
Bruker
Innlegg:198
Registrert:lør 29 des 2007 10:40
Sted:Haugesund

Re: Tema på event

Legg inn av Mr.Jacobsen » ons 15 okt 2014 22:06

...Dette har ikke noe med en challenge å gjøre. Jeg ønsker bare å vite hva som opp
Bilde

Brukeravatar
Mr.Jacobsen
Bruker
Bruker
Innlegg:198
Registrert:lør 29 des 2007 10:40
Sted:Haugesund

Re: Tema på event

Legg inn av Mr.Jacobsen » ons 15 okt 2014 22:07

Opptar geochere.. Tenkte eg skulle lage til et event. Men har nok ikke klart å formulere meg godt nok. Beklager. . Ideen er lagt til sides
Bilde

Brukeravatar
Mr.Jacobsen
Bruker
Bruker
Innlegg:198
Registrert:lør 29 des 2007 10:40
Sted:Haugesund

Re: Tema på event

Legg inn av Mr.Jacobsen » ons 15 okt 2014 22:07

Beklager skrivefeil. Er på mobil .
Bilde

Brukeravatar
thomfre
Styret
Innlegg:924
Registrert:fre 16 mar 2012 07:51
Sted:Karmøy, Rogaland
Kontakt:

Re: Tema på event

Legg inn av thomfre » ons 15 okt 2014 22:08

Jeg syns avigerus kommer med en god liste!

Reise- og fototips har jeg ikke sett som tema på event før, det hørtes interessant ut!
www.thomfre.net I haven’t been everywhere, but it’s on my list.
Bilde

Svar