Begynner spørsmål.

Alt om geocaching
Svar
Ayorama
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:8
Registrert:tir 12 jun 2012 13:59
Begynner spørsmål.

Legg inn av Ayorama » søn 31 aug 2014 13:04

Jeg har en par måneder siden lagt ut min første 2 egen geo coins i Nepal. Den ene ble meldt borte etter noen uker så antar at den er tapt, mens den andre har gått en runde i Sverige. Idag fikk jeg en melding at den er etterlatt i en cache men at den er inaktivert. Jeg har prøvd å finne ut hva det vil si, og hvor jeg i tilfelle skal aktivere den men vet ikke hvor jeg skal gjøre det.

Logged by: dragonrail
Log Type: Write note
Date: 8/31/2014
Type: Highly Addictive Geocoin
Log:
I have placed the coin I GC21YEG but the coin is inaktivated.

Noen som kan hjelpe?
Mvh,
Pia

Brukeravatar
Viking_Princess
Bruker
Bruker
Innlegg:250
Registrert:tor 23 jun 2011 20:56
Sted:Hedmark

Re: Begynner spørsmål.

Legg inn av Viking_Princess » man 01 sep 2014 19:14

Hmm...veldig usikker på hva den personen mener, du har jo allerede aktivert den, personen har den fortsatt i sitt inventar.
Du kan se at coinen er hos den personen.
Kanskje skrive en mail og be personen om å skrive en note på cachen og legge igjen coinen på den måten?
Bilde

Ayorama
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:8
Registrert:tir 12 jun 2012 13:59

Re: Begynner spørsmål.

Legg inn av Ayorama » man 01 sep 2014 20:08

Takk for svaret. Jeg har skrevet ham a mail og spørt hva for en melding han fikk. Har spørt om han kan skive i loggen at han har etterlatt en coin, og skrevet en note i cachen om de vil kontakte meg hvis det er problemen med coinen, bare krysse fingerne at den dykker opp. Jeg kan ikke se at noe er galt.

Brukeravatar
Smort78
Bruker
Bruker
Innlegg:247
Registrert:tir 27 nov 2007 18:13

Re: Begynner spørsmål.

Legg inn av Smort78 » man 01 sep 2014 20:26

Om han har lagt coinen i cachen, men ikke klarer å logge den inn der så kan du selv grabbe coinen fra han og logge den inn i cachen med et notat (som du kan slette etterpå)

Svar