Hvem planlegger å starte ny Ole Bull-cache i Bergen

Alt om geocaching
Svar
heidito
Nybegynner
Nybegynner

Hvem planlegger å starte ny Ole Bull-cache i Bergen

Legg inn av heidito » tor 20 mar 2014 23:00

I bergen er det to cacher til ære for Ole Bull, med en tilsvarende cache i USA. I den første i Bergen (GCTMAZ) finner du en kode, som du oppgir til noen som har funnet den i USA (GCTKZ7), og når de ser at du gir rett kode, får du bonuskoordinater (som ligger i cachen i USA). Med bonuskoordinatene finner du den tredje cachen (GCV071), som ligger i Bergen. Dette er en bra idé som bør tas vare på.

CO til de to i Bergen har ikke logget seg inn siden 2009. Den første cachen med koden (GCTMAZ) er nå disablet. CO til den i USA har skrevet et langt mail til meg og bedt om hjelp til å finne noen i bergen som kan reparere cachene fysisk (legge ut bokser) og opprette nye cacher.

Jeg har tatt kontakt med reviwerne, og de sier de har hørt rykter om at noen ønsker å opprette ny cache når disse er arkivert. CO til søstercachen i USA kjenner ikke til dette.

Kan vedkommende ta kontakt med meg, som har fått denne oppgaven fra USA?

Mvh heidi (heidi.toft@gmail.com)

Brukeravatar
GadgetCats
Bruker
Bruker
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Hvem planlegger å starte ny Ole Bull-cache i Bergen

Legg inn av GadgetCats » tor 20 mar 2014 23:19

På forumet på www.geobergen.no når du en større del av geocachingmiljøet i Bergen enn her - inkludert abra, som har vært delaktig i utlegget av denne i 2006. Han har nok noen tanker om hvordan dette bør håndteres videre.
Bilde

Brukeravatar
abra
Junior
Junior
Sted: Askøy/Bergen

Legg inn av abra » fre 21 mar 2014 13:37

heidito: Jeg sender deg en mail i løpet av helgen :D
Bilde

heidito
Nybegynner
Nybegynner

Legg inn av heidito » lør 22 mar 2014 19:12

Takk, da kommuniserer vi sammen alle sammen, og det ser ut til at dette går i boks - tre uker før den første av disse cachene i Bergen skulle bli arkivert.

Svar