Er det normalt at CO ikke svarer på henvendelser?

Alt om geocaching
Brukeravatar
GorgonVaktmester
Senior
Senior
Sted: Skien
Kontakt:

Re: Er det normalt at CO ikke svarer på henvendelser?

Legg inn av GorgonVaktmester » tor 16 jan 2014 22:21

bao skrev:Bør arkiveres!
Fortjener ikke besøk!

Du verden.
Jeg ser at setningen "Fortjener ikke besøk!" er revet ut av sammenhengen fra mitt innlegg lengre opp. Og selv i riktig kontekst kan det tolkes annerledes enn jeg mente da jeg skrev det.

Jeg mener selvsagt ikke at man skal la være å besøke noen av denne cacheeierens andre cacher. Jeg mener for den del heller ikke at man skal la være å forsøke å ta den aktuelle cachen. Det jeg mener er at når noen står fast, tar kontakt for å få hjelp og ikke får det vil jo det resultere i at vedkommende ikke får logget cachen. Det er da "til pass" for den cacheeieren som ikke stille opp og er behjelpelig med hint.

Jeg beklager mitt uheldige ordvalg!
Reparere, Reflektere, Reformere, Resignere, Respirere, Resultere, Respektere, eh.... Pompel og Piilt!

abcgo
Nybegynner
Nybegynner

Re: Er det normalt at CO ikke svarer på henvendelser?

Legg inn av abcgo » tor 16 jan 2014 22:50

bao skrev: Men du synes likevel at cachene til de som ikke svarer skal arkiveres.
Ser mye blir tatt ut av sammenheng her nå. Om det har seg slik at CO ikke svarer fordi han/hun er lei av å svare på spm, så mener jeg at han/hun bør revurdere cachen, ja. Mange spørsmål kommer gjerne av at mange har problemer med den. Med å revurdere den mener jeg å endre oppgave/tekst/hint/plassering, men også om CO "gidder" å ha en cache.
Ser ikke helt problemet med å være tilgjengelig jeg da, jeg svarer med glede om det er noe med mine cacher. Har til gode å få spørsmål og plassering, oppgave etc, men siden jeg gjerne vil at mine cacher skal bli funnet, så vil jeg være behjelpelig.

Svar