Jeg har såvidt begynt å bevege meg "nedover" i D/T-matrixen. Jeg har klart noen få D3'ere og én D4. Så prøver jeg å logge/løse noen D3,5 sånn for å plukke litt flere D/T-kombinasjoner i statistikken min (i tillegg til at D2/T2 micro er gørr kjedelig). Mulig de har en annen standard her i Latvia enn i Norge, for jeg har fjernløst noen D3,5 som ligger i Norge og som jeg kanskje må få plukket når jeg er på besøk i "gamlelandet"
Nuvel, her er et knippe latviske D3,5 som jeg ikke klarer å løse eller som jeg bare delvis klarer å løse. Som jeg presiserer, jeg er *ikke* ute etter løsningen, bare lufte om dere mer erfarne cachere synes de er i tråd med D3,5 eller kanskje er noe vanskeligere..
Scarfed Her har jeg de nødvendige tallene, men forstår ikke hvordan jeg skal løse "substitution cipher".
MEGA RIGA 2013 Find me? Det tallet kan være så åpend det vil, men jeg finner det ikke.
Linear circuits Selv med utdannelse i gjeldende spørsmål, så får jeg utregninger *helt* bå bærtur.
How about Nano Oppgaven er løst, men koordinat-utregningen er et svart hull for meg.
Så, bare for å slenge ut en "spoiler". En mystery jeg faktisk *klarte* å løse innebar kryssing av denne broen
Alle metadata er fjernet og cachenavnet er ikke avslørt, så jeg tror jeg er på trygg grunn mhp utlegg av mitt selvtatte bilde uten å ødelegge opplevelsen for noen som evt vil snuble over den..