stille krav til logger

Alt om geocaching
LadyLund
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:4
Registrert:tor 05 jun 2014 17:26
Re: stille krav til logger

Legg inn av LadyLund » ons 11 jun 2014 07:04

Synes dere det er feil å skrive en tekst på 4-5 linjer, for å så kopiere det på resten av trailen jeg logger? Ang. det å ikke skrive så mye om selve cachen, personlig vegrer jeg meg for å spoile alt sammen (vet jeg kan encrypte, men er det noe gøy?) osv.

Brukeravatar
GorgonVaktmester
Senior
Senior
Innlegg:1103
Registrert:fre 24 apr 2009 23:29
Sted:Skien
Kontakt:

Re: stille krav til logger

Legg inn av GorgonVaktmester » ons 11 jun 2014 09:11

LadyLund skrev:Synes dere det er feil å skrive en tekst på 4-5 linjer, for å så kopiere det på resten av trailen jeg logger?
Nei, når det er en trail med "like cacher" gjør det ikke noe om de får "like logger". De færreste eiere av trailer forventer noe annet. Eventuelt kan du skrive noe mer på den første og/eller den siste cachen i trailen, og så bare ha en enkel logg på de i midten.

LadyLund skrev:Ang. det å ikke skrive så mye om selve cachen, personlig vegrer jeg meg for å spoile alt sammen (vet jeg kan encrypte, men er det noe gøy?) osv.
Jeg synes ikke du skal skrive så mye om en cache at du spoiler den. Men man kan fint skrive en "teaser" som bare får andre til å bli nysgjerrig... Og man kan gi små subtile hint :wink:

Det du derimot kan skrive mer om er den opplevelsen du hadde med å finne cachen. Måtte du lete mye? Var det fine forhold? Likte du stedet? Skjedde det noe spesielt? Du kan også si litt om hva du synes om cachen i litt mer generelle termer. Skryte av den hvis den var bra, komme med konstruktive forslag til forbedring hvis du har det.
Reparere, Reflektere, Reformere, Resignere, Respirere, Resultere, Respektere, eh.... Pompel og Piilt!

Svar